خبرگزاری کار ایران

کاندیدای دوازدهمین دوره از انتخابا ت مجلس زنجان طارم:

سلامت، محور سازندگی جامعه زنجان است

 سلامت، محور سازندگی جامعه زنجان است
کد خبر : ۱۴۵۲۷۴۸

خط قرمز من حفظ و حراست از سلامتی مردم جامعه زنجان خواهد بود

کاندیدای دوازدهمین دوره از انتخابا ت مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه زنجان و طارم، با اشاره به اینکه در جامعه سالم رشد و توسعه اقتصادی معنا پیدا می کند، گفت: سلامت، محور سازندگی جامعه زنجان است.

به گزارش ایلنا از زنجان، خلیل آل امین،  شامگاه امروز در جمع خبرنگاران با حضور جواد خیابانی، در زنجان با اشاره به اهمیت مطالبه گری نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظها رداشت: داوطلبان نمایندگی در مجلس باید بعد از ورود به مجلس وکیل مردم باشند و حق مردم را در استانها مطالبه کنند.

کاندیدای دوازدهمین دوره از انتخابا ت مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه زنجان و طارم، با بیان اینکه استان زنجان بر خلاف موقعیت جغرافیایی و کریدور اتصال محور شمال به جنوب کشور دارای عقب ماندگی است، ادامه داد: در کنار مطالبات اقتصادی، اجتماعی ، فرهنگی،  ورزشی و مشکلات بیکاری جوانان تحصیلکرده و رفع نواقص در صنایع تبدیلی و فرآوری محصولات کشاورزی بویژه در شهرستان طارم یکی از الویت های اصلی نماینده استان در مجلس دوازدهم خواهد بود.

وی، با بیان اینکه سرانه تخصیصی در حوزه های مختلف از جمله در حوزه بهداشتی و ورزشی کمتر از میانگین کشوری است و باید تلاش کنیم سرانه را در تمام زمینه ها افزایش دهیم، تصریح کرد: پیش نیاز اقتصاد، نیروی انسانی سالم است و باید به سلامت روحی در کنار سلامت جسمی توجه کرد.

آل امین، با تاکید بر اینکه سلامت محور سازندگی است، گفت: جامعه سالم، پیشرفت و توسعه را به دنبال دارد. در حوزه بهداشت و اقتصاد نیز تلاش خواهم کرد زیرساخت های لازم را در استان فراهم کنم.

کاندیدای دوازدهمین دوره از انتخابا ت مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه زنجان و طارم، بر ضرورت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت: هر اندازه مشارکت بیشتر و حمایت از نماینده اصلح بیشتر باشد مطالبه گری نیز بیشتر می شود. باید آگاه بود دشمن از عدم مشارکت مردم در انتخابات خوشحال می شود بنابراین حضور گسترده در پای صندوق های رای موجب خرسندی دوستان و ناامیدی دشمنان می شود.

وی، با بیان اینکه سلامت محور سازندگی در جامعه است، تاکید کرد: سلامت نیروی کار در حوزههای اقتصادی اجتماعی فرهنگی و معشیتی پیش نیاز افزایش سلامت جسماتنی و روانی افراد جامعه است.

آل امین، تاکید کرد:  سلامت، محور سازندگی جامعه زنجان است و خظ قرمز ما حفظ و حراست از سلامتی مردم خواهد بود.

عضو هیئت امنای بیمارستان فوق تخصصی نور افشار تهران، با بیان اینکه عزم  و اعتبار ملی برای پیگیری مسائل زیست محیطی در استان ضروری است، افزود همراهی بخش خصوصی و پیگیری نمایندگان در این خصوص حائز اهمیت است.

آل امین، مدیریت صحیح را در این زمینه مهم ارزیابی کرد و گفت: دلیل شرکت من در این دوره از انتخابات عشق به مردم و احساس تکلیف در راستای مطالبه گری برای مردم بوده است.

به گفته وی، در جامعه سالم رشد و توسعه اقتصادی معنا پیدا می کند، ضروری است مردم با انتخاب اصلح در بزرگترین تصمیم گیری برا ی ساختن آینده ایران مشارکت داشته باشند.

آل امین، با بیان اینکه شرکت در انتخابات یک حق و تکلیف است، افزود: نباید با شرکت نکردن در انتخابات براحتی از حق خود برای تعیین سرنوشت کشور و استان بگذریم.

وی، با بیان اینکه در صورت پیروزی در انتخابات مدیران استان را با توجه به توانمندیها، تجربه و تخصص آنها انتخاب خواهیم کرد، تاکید کرد: مدیران فارغ از گرایش های سیاسی انتخاب خواهند شد.

جواد خیابانی، نیز د رادامه این نشست با یادآوری اینکه شرکت در انتخابات باید از روی عشق به ایران باشد، افزود: حضور بنده در زنجان برای ایجاد شور و شعور انتخاباتی است.

 فعال ورزشی، گزارشگر فوتبال،  با تاکید بر اینکه وظیفه هر ایرانی شرکت در انتخابات است، گفت: حضور در انتخابات یعنی انتخاب فرد اصلح که تصمیم گیرنده باشد و اگر مشارکت نباشد نمی توان ادعای پیشرفت و توسعه داشت.

وی، با یادآوری اینکه شرکت در انتخابات باید از روی عشق به ایران باشد، افزود: حضور بنده در زنجان برای ایجاد شور و شعور انتخاباتی است.

خیابانی، با بیان اینکه باید ایران را با حضور نمایندگان اصلح در مجلس آباد کرد، افزود: مردم ایران در انتخابات شرکت کنید و با انتخاب فرد اصلح برای ساختن ایران و در مسیر وطن پرستی قدم بردارید.

گزارشگر فوتبال، با بیان اینکه دکتر ال امین را به طور کامل می شناسم و کارهای متعددی در زمینه فرهنگی هنری و ساخت فیلم ها داشتم و معتقدم وی  می توانند کمک کننده مردم این شهر در مجلس باشند.

وی ، با اشاره به اینکه نماینده ای که از سوی مردم به مجلس راه پیدا می کند، مطالبه کننده حق مردم این شهر در مجلس است، گفت: با رای مردم زنجان به شما، به مجلسی راه خواهید یافت که نیاز است حق مطلب را ادا کنید و در قانون گذاری کمک کنید و در مطالبات سهم مردم زنجان را بگیرید.

خیابانی، همچنین با تاکید بر اینکه مردم زنجان نماینده ای می خواهند که سطح استان چه از نظر فرهنگی، سلامت و ورزشی و معیشتی بالاتر از این باشد، تصریح کرد: وظیفه تمام نمایندگان این است که برای ادای حق مردم، مطالبه گر باشد عملا سرزمین و کشور خوبی خواهیم داشت چون وکلای خوبی وارد مجلس می شوند تا حق مردم را بگیرند .

وی، با یادآوری اینکه امضای بیانیه سیاسی، تنها وظیفه نمایندگان نیست بلکه نمایندگان در کنار تمام مشارکت های دینی و اخلاقی که وظیفه آنان است، باید نسب به وضعیت معیشت مردم نیز احساس وظیفه کنند.

خیابانی،  با یادآوری اینکه در شهر زنجان جوانان در حوزه ورزش به زمین فوتبال، پدران خانواده نیاز به شغل و مادران ما نیاز به کسب و کار برای حمایت مالی از خانواده ها دارد، گفت: باید قانونی در کشور وضع شود که ورزش و تحصیل رایگان باشد که در قانون ما آمده است و نمایندگانی که با آرا مردم به مجلس میروند باید حق مردم را مطالبه کنید. متاسفانه برخی نمایندگان برای خودشان تلاش کردند نه برای مردم.

وی، با اشاره به اینکه برخی از نمایندگان درخواست برنامه می کنند که مطالبه درستی نیست چرا که نماینده مجلس، شهردار یا استاندار نیست که برنامه داشته باشد، بلکه نمایندگان باید مطالبات مردم را در مجلس بیان کنند.

 سلامت، محور سازندگی جامعه زنجان است


 

 سلامت، محور سازندگی جامعه زنجان است

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز