خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خبرداد:

اشتغالزایی و کاریابی برای 3122 مددجوی زنجانی

اشتغالزایی و کاریابی برای 3122 مددجوی زنجانی
کد خبر : ۱۴۳۷۳۳۶

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان، با اشاره به اهمیت توانمندسازی و ایجاد درآمد باثبات برای افراد تحت حمایت، گفت: بر اساس آمارهای موجود برای 3 هزار و 122 مددجوی زنجانی اشتغالزایی و کاریابی شده است.

به گزارش ایلنا از زنجان، روح اله صالحی، امروز در جمع خبرنگاران، گفت: یکی از برنامه‌های مهم کمیته امداد در سراسر کشور، توانمندسازی و ایجاد درآمد باثبات برای افراد تحت حمایت است.

مدیرکل کمیته امداد استان، با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون برای 3 هزار و 122 مددجوی زنجانی اشتغالزایی شده است، گفت: این تعداد از طریق اشتغالزایی با اجرای طرح های اشتغال و همچنین کاریابی بوده است.

وی، افزود: علاوه بر این برای پایدار بودن مشاغل ایجاد شده یک هزار و 711 نفر از مددجویان هم در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای آموزش دیدند.

صالحی، تکمیل زنجیره‌های تولید را کلید موفقیت برنامه‌های اشتغال مددجویان عنوان کرد و اظهار داشت: باید زمینه بهبود عرضه محصولات مددجویان و فروش تولیدات آنان را حل کنیم.

وی، لزوم توجه به اسناد بالادستی، شناسایی و بهره گیری از ظرفیت راهبران شغلی و موسسات کاریابی و لزوم جدی گرفتن برنامه های آموزشی  را در توانمند سازی جامعه هدف این نهاد موثر دانست و اظهار کرد: ایجاد اشتغال برای اقشار نیازمند و خانواده های تحت حمایت در کنار فراهم کردن زمینۀ استقلال اقتصادی و معیشتی آنان، کمک به رونق بخشی و تقویت اقتصاد کشور است.

مدیرکل کمیته امداد استان، در پایان به ایجاد فرصت های شغلی مناسب با خلق فرصت های جدید در حوزه اشتغال زایی برای مددجویان تحت حمایت  برای توانمند سازی و ایجاد درآمد با ثبات  تاکید کرد و گفت:  براساس مزیت نسبی هر منطقه و استفاده از طرحهای دانش بنیان وشناسایی راهبران متخصص وکارآفرین زمینه درآمد زایی خانواده های تحت حمایت فراهم گردیده وتوانمندسازی صورت می گیرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز