خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

۱۳ مرکز نیکوکاری در حوزه اشتغال فعال است

۱۳ مرکز نیکوکاری در حوزه اشتغال فعال است
کد خبر : ۱۴۳۱۸۴۱

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان، گفت: ۱۳ مرکز نیکوکاری به صورت تخصصی در حوزه اشتغال فعالیت دارد.

به گزارش ایلنا از زنجان، روح اله صالحی، امروز با اشاره به اینکه مراکز نیکوکاری یکی از ابداعات کمیته امداد برای مردمی کردن کمک به نیازمندان است، اظهار کرد: در حال حاضر ۱۸۲ مرکز نیکوکاری در استان زنجان فعال است و بر اساس برآوردهای صورت گفته 52 درصد کمک های مردمی از طریق مراکز نیکوکاری جمع آوری می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان، با اشاره به افزایش همکاری خیران با مراکز نیکوکاری، اظهار کرد: مراکز نیکوکاری به عنوان مجموعه‌های خیر و احسان محله‌محور، مورد اعتماد مردم بوده و کمک‌های مردمی را در سریع‌ترین زمان به دست نیازمندان می‌رسانند.

صالحی در ارتباط با محورهای فعالیت مراکز نیکوکاری اضافه کرد: مراکز نیکوکاری در سرفصل‌های اهدای جهیزیه، مسکن، بهداشت و درمان، اشتغال و معیشت به مددجویان جامعه هدف ارائه خدمت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در حوزه اشتغال ۱۳ مرکز نیکوکاری در استان فعال است، گفت: با ایجاد ارتباط میان مراکز نیکوکاری و کارآفرینان حرفه‌ای و صاحبان مشاغلی که به نیروی کار احتیاج دارند؛ نیروی مورد نیاز خود را تامین میکنند و از طرفی برای مددجویان شغل ایجاد می شود.

صالحی افزود: اشتغال وکارآفرینی برای جامعه هدف یکی از ارکان مهم توانمندساز وبرای کاهش آسیب های اجتماعی وریشه کنی فقر ومحرومیت توانمندسازی وایجاد درآمد پایدار از رویکردهای اصلی کمیته امداد استان زنجان برای مددجویان تحت حمایت می باشد.

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به اینکه زمینه سازی برای ایجاد درآمد با ثبات و توانمند سازی از طریق ایجاد اشتغال مناسب فراهم می شود، گفت: در کنار همه فعالیت های صورت گرفته مسئله اشتغال و کاریابی در برنامه های این نهاد از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز