خبرگزاری کار ایران

سرپرست شرکت آبفا استان زنجان خبرداد؛

اجرای چندین طرح آبرسانی در شهرستان ابهر

اجرای چندین طرح آبرسانی در شهرستان ابهر
کد خبر : ۱۴۲۸۸۸۱

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان زنجان، گفت: چندین طرح آبرسانی در شهرستان ابهر در دست اجراست که برخی از این طرح ها همزمان با سفر رئیس جمهور به استان زنجان به بهره برداری می رسند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، علی محمد نادرخانی، امروز با اعلام این خبر، اظهار کرد: این طرح ها با اعتباری بالغ بر 21 میلیارد تومان جمعیتی افزون بر 52 هزار نفر را از خدمات تامین آب شرب پایدار و سالم بهره مند می‌کند.

سرپرست شرکت آبفا استان، ادامه داد: طرح آبرسانی به مجتمع خراسانلو با اعتبار 3 میلیارد تومان شامل حفر و تجهیز یک حلقه چاه، احداث 1700 متر خط انتقال و خرید برق، مشکل تامین آب سه روستای کوه زین، مهستان و خراسانلو را رفع می کند.

وی، افزود: حفر و تجهیز یک حلقه چاه در روستاهای ارهان و آلگزیر نیز با احداث خط انتقال به طول 2700 متر با اعتبار 3.5 میلیارد تومان دیگر طرح آبرسانی در شهرستان ابهر است که همزمان با سفر رئیس جمهور به استان زنجان به بهره برداری می‌رسد.

نادرخانی، گفت: با حفر و تجهیز یک حلقه چاه نیز مشکل کمبود آب در روستاهای سرو جهان،کبودچشمه و داشبلاغ مجتمع امامزاده یعقوب رفع می‌شود.

وی، یادآور شد: برای اجرای طرح آبرسانی در مجتمع امامزاده یعقوب صائین قلعه تا کنون یک میلیارد تومان اعتبار هزینه شده و در ادامه نیز اعتباری معادل 1.5 میلیارد تومان هزینه خواهد شد.

این مسئول در استان، همچنین به حفر و تجهیز دو حلقه چاه در مرکز و جنوب شهر ابهر نیز اشاره کرده و گفت: برای احداث این چاه ها در مجموع اعتباری بالغ بر 12 میلیارد تومان هزینه می شود.

وی، اضافه کرد: چاه تامین آب شرب شمال شهر ابهر به عمق 135 متر و چاه تامین آب شرب جنوب این شهر نیز به عمق 180 متر حفر و تجهیز شده است که با بهره برداری از این چاه ها، جمعیتی افزون بر 40 هزار نفر در شهر ابهر از نعمت آب آشامیدنی سالم و پایدار برخوردار می‌شوند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز