خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری زنجان خبرداد؛

ثبت نام متقاضیان استخدام طرح شهید زین الدین تا 11 آذر ادامه دارد

ثبت نام متقاضیان استخدام طرح شهید زین الدین تا 11 آذر ادامه دارد
کد خبر : ۱۴۲۲۱۷۸

نیروی متخصص برای جایگزینی افراد بازنشسته در استان نداریم

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری زنجان، با اشاره به شروع ثبت نام استخدامی مرحله اول طرح شهید زین الدین برای جذب 78 نفری متقاضیان استخدام در دستگاه‌های اجرایی استان، تاکید کرد: ثبت نام مرحله اول استخدامی تا 11آذر ماه ادامه دارد و طرح استخدامی شهید زین الدین 2 نیز در سال آینده اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، مرتضی شهامی، امروز در جمع خبرنگاران، با موضوع طرح استخدامی مرحله اول شهید زین الدین، با اشاره به توزیع سهمیه استخدامی استانی با صدور مجوز کشوری، اظهار داشت: به کار گیری نیروی های متخصص در دستگاه‌های اجرایی استان برای تصدی پست های کلیدی با ویژه گی های خاص جذب نیرو همراه خواهد بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری زنجان، با بیان اینکه الویت اصلی در استخدام ده نفر نیروی متخصص نخبه بکار گیری افراد انقلابی، مستعد و تحول خواه است، ادامه داد: پیشنهاد طرح استخدام شهید زین الدین طریق مسئولان استانی بوده است.

وی، با اشاره به برگزاری آزمون فراگیر استخدامی بالغ بر 80 نفری در دهه اول دی ماه سالجاری، تصریح کرد: این آزمون برای جذب نیروی انسانی در مرحله اول در استان‌های اردبیل و زنجان خواهد بود.

شهامی، با بیان اینکه این نوع برگزاری استخدام برای اولین بار به صورت استانی انجام می گیرد، افزود: ثبت نام این آزمون تا روز 11 آذر سالجاری ادامه دارد.

به گفته شهامی، رعایت ضوابط قانونی برای جذب افراد متقاضی استخدام در دستگاه های اجرایی مهم خواهد بود و داشتن تخصص در تصدی پست های کلیدی نیز حائز اهمیت است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری زنجان، افزود: ما نیروی کارشناسی در دستگاه های اجرایی استان نداریم و با باز نشسته شدن این نیروهای با تجربه قدیمی کسی تجزبه آنها را نمی آموزد در نتیجه برای جایگزینی این افراد هم نیروی تربیت داده نمی شود و این مورد باعث شده است در همه دستگاه ها اجرایی استان دراین زمینه مشکل داشته باشیم.

شهامی، با اشاره به اخذ و عملی شدن مجوزهای لازم جهت جذب نیرو های شرکتی،  پیمانی، قراردادی و معین طبق ضوابط و قوانین استخدامی، تاکید کرد: مدیران دستگاه ها در این زمینه با تایید حراست می تواند افراد را جذب کنند.

وی، در پاسخ به سئوال خبرنگار ایلنا، در خصوص جذب نیروی انسانی متخصص 10 نفری در پست های کلیدی استان را مهم ارزیابی کرد و تاکید کرد: داشتن تخصص لازم، انجام مصاحبه های متفاوت با این افراد با استفاده از تست ها و ابزار های کانون ارزیابی، مصاحبه با آزمون و همچنین داشتن استعداد بالا از سوی این افراد را نیز بوسیله ابزار های ویژه برای جذب نیرو های مومن و متعهد تحول خواه در ( رشته های شغلی) را در این دوره به همراه خواهد داشت.

شهامی، در پایان سخنان خود، با اشاره به جذب نیرو در این مرحله در دستگاه های اجرایی استان، اضافه کرد: جذب نیروی انسانی در ادارت کل ارتباطات و فناوری، جهاد کشاورزی، استانداری، حفاظت محیط زیست، راه و شهرسازی، اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی، راهداری، صمت و سازمان مدیریت را شامل می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز