خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره امورمطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان خبرداد:

برگزاری مراسم چهلمین روز درگذشت پدرعلم ارتباطات ایران در زنجان

برگزاری مراسم چهلمین روز درگذشت پدرعلم ارتباطات ایران در زنجان
کد خبر : ۱۳۷۳۵۲

به مناسبت چهلمین روز در گذشت پدر علم ارتباطات ایران «دکتر کاظم معتمد‌نژاد» مراسم گرامیداشتی به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان و خانه مطبوعات استان در زنجان برگزار می‌شود.

رئیس اداره امورمطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: به مناسبت چهلمین روز در گذشت پدر علم ارتباطات ایران «دکتر کاظم معتمد‌نژاد» مراسم گرامیداشتی به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان و خانه مطبوعات استان در زنجان برگزار می‌شود.
رئیس اداره امورمطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: اهالی مطبوعات و رسانه‌های استان، خبرگزاری‌ها، خبرنگاران و روزنامه نگاران، صدا وسیمای مرکز زنجان، اصحاب فرهنگ و هنر، دانشگاهیان، مدیران کل استان، اعضای شورای اداری، روسای سازمان‌ها و نهاد، در این مراسم که به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه مطبوعات در زنجان برگزار می‌شود حضور دارند.
ام البنین جیدری امروز چهارشنبه(۲۵دی) با اعلام این خبر گفت: مراسم چهلمین روز درگذشت معلم علم و اخلاق، اسوه فروتنی و پدر علم ارتباطات ایران «دکتر کاظم معتمد‌نژاد» با حضور مسئولین کشوری و استانی در زنجان برگزار می‌شود.
حیدری با بیان اینکه نظری رئیس امور استانهای ادره کل مطبوعات و خبرگزاریهای داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور در این مراسم شرکت می‌کند تصریح کرد: اهالی مطبوعات و رسانه‌های استان، خبرگزاری‌ها، خبرنگاران و روزنامه نگاران، صدا وسیمای مرکز زنجان، اصحاب فرهنگ و هنر، دانشگاهیان، مدیران کل استان، اعضای شورای اداری، روسای سازمان‌ها و نهاد، در این مراسم که به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه مطبوعات در زنجان برگزار می‌شود حضور دارند.
وی در پایان با اشاره به اینکه این مراسم از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، خانه مطبوعات استان و گروه فرهنگی، روزنامه مردم نو و خانواده معزز آن بزرگ مرد «روزنامه نگاری» در زنجان برگزار خواهد شد یادآورشد: این مراسم از ساعت ۳۰/۱۴ الی ۱۶ روز پنج شنبه مورخ ۲۶/۱۰ / ۹۲ در مسجد قبای شهرک کارمندان زنجان بر گزار می‌شود.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز