خبرگزاری کار ایران

مسئول روابط عمومی حوزه هنری استان زنجان خبرداد:

انتشار فراخوان بیست و سومین جشنواره سراسری تئاتر " سوره ماه "

کد خبر : ۱۳۴۷۷۹

مسئول روابط عمومی حوزه هنری استان زنجان گفت: فراخوان بیست و سومین جشنواره سراسری تئاتر " سوره ماه " حوزه هنری اعلام شد.

مسئول روابط عمومی حوزه هنری استان زنجان گفت: متقاضیان حضور در جشنواره کارگردان، بایستی مشخصات نمایشنامه مورد نظر خود را در سایت مرکز محافل و جشنواره‌ها به نشانی www. artfest. ir ثبت و به همراه مدارک خواسته شده به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

به گزارش ایلنا از زنجان، وحید اکبری، مسئول روابط عمومی حوزه هنری استان زنجان، گفت: بیست و سومین جشنواره سراسری تئا‌تر «سوره ماه» حوزه هنری با شعار «معنویت، اندیشه و هنر» و در دو بخش اصلی و تجربه‌های جوان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره با هدف تحقق اهداف والای انقلاب اسلامی و با هدف کشف و پرورش استعدادهای جوانان هنرمند، برگزار می‌شود، اظهار کرد: موضوع آثار ارسالی حول محورهای «ارزش‌های دینی»، «انقلاب اسلامی و دفاع مقدس»، «خانواده الگوی ایرانی»، «ادبیات کهن اسلامی و ایرانی» و «چشم انداز ایران ۱۴۰۴» خواهد بود.

اکبری با بیان اینکه بیست و سومین جشنواره سراسری تئا‌تر «سوره ماه»، در دو مرحله جشنواره‌های منطقه‌ای و سراسری برگزار می‌شود، یادآور شد: نمایشنامه‌هایی که بر اساس خاطرات چاپ شده رزمندگان، جانبازان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس نگارش شده باشند در اولویت خواهند بود.

وی خاطر نشان کرد: متقاضیان حضور در جشنواره کارگردان، بایستی مشخصات نمایشنامه مورد نظر خود را در سایت مرکز محافل و جشنواره‌ها به نشانی www. artfest. ir ثبت و به همراه مدارک خواسته شده به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

مسئول روابط عمومی حوزه هنری استان زنجان گفت: طبق فراخوان جشنواره مهلت ارسال متون حداکثر تا(۲۵ بهمن) سال جاری بوده و تا(۱۵اردیبهشت) سال ۱۳۹۳ نتایج بازخوانی نمایشنامه‌ها اعلام می‌شود.

یادآور می‌شود جشنواره مناطق، شهریور سال ۹۳ و جشنواره سراسری مهر ماه سال ۱۳۹۳ برگزار می‌شود.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص جشنواره سراسری تئا‌تر «سوره ماه» به وب سایت صحنه(مرکز هنرهای نمایشی) www. hhsahneh. ir مراجعه کنند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز