خبرگزاری کار ایران

بیانیه بانوان فرهیخته استان زنجان؛

پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکتتان آسیبی نرسد

پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکتتان آسیبی نرسد
کد خبر : ۱۳۳۰۱۳

فتنه گران در عاشورای ۸۸ با وحشی گری به خیمه های حسینی(ع) یورش آوردند، با وقاحت در خیابان های محل تجمع خود به رقص و پایکوبی پرداختند، کسانیکه در خیابان به نماز جماعت ظهر عاشورا ایستاده بودند را سنگباران کردند، پرچم های حسینی را به آتش کشیدند و حرمتها هتک شد، آنچه نباید می شد تا بار دیگر حقانیت کلام معصوم که فرمود کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا را به تمامیت به نظاره بگذارند.

زنجان _ ایلنا: بانوان فرهیخته استان نیز همچون قطره‌ای از دریای خروشان ملت، آمادگی و عزم کامل خود را در دفاع از انقلاب و ارزش‌های آن اعلام داشته و بیان می‌کنند.

به گزارش ایلنا از زنجان، در قسمتی از بیانیه بانوان فرهیخته استان زنجان آمده است: اما این جریان دو طرف داشت: طرف اول، فتنه گران و ایادیشان بودند که باید بدانند آنچه که گذشت هرگز فراموش شدنی نیست و به گمان برخی سوء تفاهمی نبوده که با گذشت زمان رنگ کهنگی به خود بگیرد و از خاطره ملت محو شود. بلکه فتنه گران با لکه ننگی بر پیشانی همواره مطرود ملت بوده و نظام با گذشت و رافت خود تا ابد ایشان را مدیون و بدهکار خود ساخته است.

اما در طرف دیگر ملت بیدار، هوشیار و آگاهی هستند که با تاسی از درسهای عاشورای سال ۶۱ هجری آموخته‌اند که هرگاه قدمی از ولایت جلو‌تر یا عقب‌تر بگذارند از صراط مستقیم خارج شده‌اند.

ملت ولایتمدار و انقلابی ایران اسلامی در پرتو حماسه نهم دی نشان دادند که سخت‌ترین شرایط و غبارآلوده‌ترین فضا‌ها بصیرت یافتن راه از بیراهه داشته و در خط ولایت باقی می‌مانند.

بانوان فرهیخته استان نیز همچون قطره‌ای از دریای خروشان ملت، آمادگی و عزم کامل خود را در دفاع از انقلاب و ارزش‌های آن اعلام داشته و بیان می‌کنند که در این راه گوش به فرمان مقتدای خویش بوده و اجازه نخواهد داد تا فتنه گران بار دیگر با نشخوار افکار واهی و شومشان همچون گذشته ماجراجویی و حاشیه سازی کرده و آبروی نظام و ملت را به بازی بگیرند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز