خبرگزاری کار ایران

با حکم وزیر راه و شهرسازی صورت گرفت؛

انتصاب سرپرست شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران/ جزئیات ماموریت ۶ گانه به فرزانه شرف‌بافی

انتصاب سرپرست شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران/ جزئیات ماموریت ۶ گانه به فرزانه شرف‌بافی
کد خبر : ۵۱۰۱۷۴

وزیر راه و شهرسازی در حکمی سرپرست جدید شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران را تعیین کرد و ماموریت‌های ۶ گانه‌ای برای وی ترسیم کرد.

به گزارش ایلنا  به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی متن حکم وزیر راه و شهرسازی خطاب به دکتر فرزانه شرفبافی سپرست جدید شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به شرح زیر است:

با توجه به مراتب دانش، تعهد، تخصص و تجربه‌های ارزنده‌ی سرکار در صنعت هوایی و نظر به اینکه برادر ارجمند جناب آقای مهندس پرورش به سمت نمایندگی ایران در ایکائو منصوب شده‌اند و باتوجه به مصوبه شماره ۱۲۰/۷/ص مورخ ۹۶/۰۴/۲۴ مجمع عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) مبنی بر انتخاب سرکار به عنوان مدیرعامل شرکت و اقدام جهت طی سایر مراحل قانونی و تا طی آن به موجب این حکم به عنوان سرپرست شرکت منصوب می‌شوید، بایسته است که در انجام ماموریت سپرده شده به شما به موارد زیر توجه فرمایید:

۱-اقدام در جهت بازسازی ساختاری همه جانبه‌ی هما اعم از حقوق، مالی، فنی و ناوگان و تجهیزات و مطابق با مصوبه ۱۶۱۲۴۳/ ت ۵۰۳۹۲ه، مورخ ۹۳/۱۲/۲۸ هیات وزیران و پیگیری و تداوم فعالیت‌هایی که مدیریت پیشین در این ارتباط آغاز کردند و انجام دادند.

۲-هما باید برای رقابت در سطح منطقه و جهان آماده و به عنوان شرکتی در سطح جهانی ارتقا یابد. لازمه این کار بکارگیری مدیریت تحول تمام عیار در شرکت است که امید است با همکاری تمام همکاران هما اعم از عوامل فنی، عملیات، بازرگانی و خدمات و با تکیه بر هویت همایی آنان و توسعه فرهنگ مشارکت و مسئولیت اجتماعی در شرکت این کار به نحو احسن و با کمترین هزینه به سرانجام برسد.

۳-ایمنی و استانداردهای پرواز قواعد غیرقابل شکست  در عملیات هوانوردی هستند. از شما و تمام عوامل فنی و عملیاتی هما انتظار می‌رود که به طور مستمر نحوه‌ی بکارگیری و اجرای فرآیندهای ایمنی و استاندارها را مورد ارزیابی قرار دهید و اقدامات لازم را در جهت افزایش کارایی آن‌ها معمول دارید.

۴- تکیه بر اصول مدیریت بازرگانی حاکمیت شرکتی و مدیریت حرفه‌ای مهم‌ترین اصولی هستند که باید مورد توجه سرکار و تمامی اعضای محترم هیات مدیره باشد و به هیچ وجه از آن‌ها تخطی نکنید.

۵-هما در نهایت یک شرکت خدمات هواپیمایی است. از این‌رو، اصلی‌ترین هدف آن باید جلب رضایت مشتریان باشد. علیرغم اینکه نوسازی ناوگان در طی زمان انجام خواهد شد، هما باید به دستورالعمل حقوق مسافر وفادار و تمامی تلاش خود را در جهت کمینه کردن تاخیرها و عرضه برترین خدمات به مشتریان بکار گیرد. نهایتا برترین شاخص موفقیت هما میزان رضایت مشتریان آن است.

۶-باتوجه به خرید هواپیماهای برد کوتاه، یک تغییر ساختاری در سازمان هما باید صورت گیرد تا هما بتواند خدمات منطقه‌ای را در ایران عرضه کند، همه ما از اینکه هما پیام‌آور توسعه منطقه‌ای، دسترسی گسترده‌تر مردم به خدمات هوایی و برقراری عدالت جغرافیایی در آینده خواهد بود، افتخار خواهیم کرد.

توفیق روزافزون سرکار، اعضای محترم هیات مدیره، مدیران و کارکنان هما را خدای منان مسالت دارم.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز