خبرگزاری کار ایران

نقش فناوری اطلاعات در توسعه گردشگری در یک همایش بین المللی بررسی شد

نقش فناوری اطلاعات در توسعه گردشگری در یک همایش بین المللی بررسی شد
کد خبر : ۱۹۷۱۲۷

در چهارمین همایش بین المللی بازاریابی اینترنتی، اقتصاد و گردشگری شهری، نقش بازاریابی اینترنی و فناوری اطلاعات در توسعه اقتصاد و گردشگری مورد بررسی قرار گرفت.

در چهارمین همایش بین المللی بازاریابی اینترنتی، اقتصاد و گردشگری شهری، نقش بازاریابی اینترنی و فناوری اطلاعات در توسعه اقتصاد و گردشگری مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، مسعود سلطانی فر، رییس سازمان میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در چهارمین همایش بین المللی بازاریابی اینترنتی، اقتصاد و گردشگری شهری با اشاره به پتانسیل بالای کشور برای تبدیل شدن به قطب گردشگری منطقه، گفت: ایران ظرفیت بالایی در عرصه های مختلف گردشگری دارد که برای استفاده از همه آنها نیاز به همت، همکاری و بسیج امکانات و هماهنگی بخش های مختلف داریم و در این راستا نباید از نقش محوری فناوری اطلاعات در توسعه گردشگری غافل شویم.

معاون رییس جمهوری گفت: به منظور معرفی کشور به عنوان قطب گردشگری منطقه و همچنین مبارزه با تبلیغات ناصحیح در خصوص گردشگری کشور می توان از قدرت نفوذ شبکه های اجتماعی و بازاریابی آنلاین در جذب و توسعه توریسم در صنعت گردشگری بهره برد.

براساس این گزارش تازه ترین راهکارهای مربوط به برندسازی و افزایش فروش و توسعه بازار با حضور مخاطبینی چون بازرگانان، صاحبان برند و کسب و کار، مدیران شرکت ها و سازمان های مرتبط با گردشگری و اقتصاد بررسی شد.

در این همایش که توسط شرکت کاسپید و فاوا گستر شریف برگزار شد، ۵ تن از اساتید بین‌المللی بازاریابی اینترنتی تازه‌ترین اطلاعات، تکنیک‌ها و دستاوردهای این حوزه را با مخاطبان در میان گذاشتند.

گفتنی است در این همایش علاوه بر سلطانی فر معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و گیل آبادی رییس مرکز ارتباطات راهبردی و امور بین الملل شهرداری تهران، اساتیدی همچون کسپر زیمنسکی(Kaspar Szymanski)، مدیر وب اسپم تیم گوگل از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۳، الن اورو(Alain Heureux)، رییس انجمن تجاری بازاریابی تعاملی و دیجیتالی IAB اروپا، خوزه ال تروچادو(Jose L. Truchdo)، مدیر ارشد مارکتینگ Expedia بزرگترین سایت بوکینگ هتل و بلیت در دنیا، بس ون دن بلد(Bas Van Den Beld)، مشاور مارکتینگ KLM و برنده سرچ بلاگ اروپا در سال ۲۰۱۱، کریستین. ام. هاجسون(Kristian m. Hauksson) مرد سال وب اروپا در سال ۲۰۱۴ وحمید سپید نام، پرزیدنت SEMPO درایران و رییس هیات مدیره شرکت کاسپید حضور داشتند.

لازم به ذکر است، همایش بین المللی بازاریابی اینترنتی، اقتصاد و گردشگری شهری در سال جاری در ۵ شهر تهران، کرج، مشهد، اصفهان، و بندرعباس برگزار شد.

ارسال نظر
پیشنهاد امروز