خبرگزاری کار ایران

عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات استان لرستان؛

گسترش فروشگاه‌های عرضه خدمات مخابراتی در لرستان

گسترش فروشگاه‌های عرضه خدمات مخابراتی در لرستان
کد خبر : ۱۹۵۴۳۵

بخشی از خدمات مربوط به تلفن ثابت به دفا‌تر پیشخوان دولت واگذار شده است، این در حالی است که در زمینه تلفن ثابت مسائل و مشکلات امنیتی حل شده است.

نبی‎الله شمسی‎فر در جلسه کارگروه دفا‌تر پیشخوان دولت لرستان در خرم‎آباد اظهار داشت: شرکت مخابرات لرستان در حوزه‎های تلفن همراه، تلفن ثابت و… با دفا‌تر پیشخوان دولت همکاری دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات استان لرستان گفت: تعدادی از دفا‌تر پیشخوان لرستان در خصوص ارائه خدمات مخابرات و همراه اول بدلیل تعداد و گسترش این دفا‌تر فعالیت چندانی ندارند و موجبات نارضایتی و عدم توجیه را برای آن‌ها به همراه داشته چرا که شرکت ارتباطات سیار همانند سایر اپراتور‌ها در صدد ارائه و گسترش خدمات غیر حضوری از طریق سامانه‌های مجازی است.

وی یادآور شد: بخشی از خدمات مربوط به تلفن ثابت به دفا‌تر پیشخوان دولت واگذار شده است، این در حالی است که در زمینه تلفن ثابت مسائل و مشکلات امنیتی حل شده است.

وی افزود: دفا‌تر پیشخوان در حوزه خدمات همراه اول، ارتباط خوبی با مشترکان دارند و تقریبا تمام خدمات همراه اول به جز خدماتی که برای افراد جنبه خصوصی و امنیتی دارد توسط دفا‌تر پیشخوان ارائه می‌‎شود.

این مسئول ادامه داد: برخی از دفا‌تر پیشخوان در گذشته در زمینه خدمات همراه اول در لرستان مشکلاتی ایجاد کرده‎اند بنابراین باید نظارت بیشتری بر روند کار این دفا‌تر انجام شود. در حوزه تلفن ثابت مشکلات امنیتی حل شده است و بیشتر اقدامات این حوزه توسط دفا‌تر پیشخوان دولت صورت می‌‎گیرد.

عضو هیأت مدیره شرکت مخابرات استان لرستان متذکر شد: تمام تلاش ما این است که خدمات اینترنت پرسرعت را از این طریق به مردم ارائه دهیم. برخی از دفا‌تر پیشخوان پروانه خود را در اختیار افراد دیگر قرار می‌دهند و با عنایت به اینکه مجوزهای دسترسی به سیستم‌های امور مشترکین همراه اول به مالکین قبلی داده شده و مراحل خاصی برای واگذاری این مجوز‌ها طی شده و جابجایی آن‌ها مشکل و بعضا غیر ممکن و زمان بر است لذا باید قبل از هر گونه نقل و انتقال با شرکت مخابرات هماهنگی‌های لازم را بعمل آورند.

وی ادامه داد: یکی از رویکردهای شرکت مخابرات از زمان خصوصی‎سازی جلب رضایتمندی مشترکین است.

شمسی‎فر خاطر نشان کرد: فروشگاه‎های متمرکز تحت عنوان برند شاب یکی دیگر از رویکردهای مخابرات برای سرویس دهی مطلوب به مشترکان بوده که یکی از ساختمان‎های این فروشگاه در جنب استانداری لرستان در حال خدمت‎دهی به مردم است.

عضو هیأت مدیره شرکت مخابرات استان لرستان بیان کرد: ما به دنبال این هستیم که دومین فروشگاه برند شاب استان را به زودی در شهرستان بروجرد فعال کنیم.

وی تصریح کرد: شرکت ارتباطات سیار ایران به صورت مستمر شرکتهای مخابرات استانی سراسر کشور را ارزیابی می‌‎کند و اگر استانی در زمینه ارائه خدمات مطلوب به مشترکین ضعیف باشد، نمره منفی گرفته و زیان آن در درجه اول متوجه شرکت مخابرات استان مربوطه خواهد بود لذا همه شرکتهای مخابراتی استانی تمام سعی خود را در خصوص جلب رضایت مشترکین و ارائه خدمات مناسب و مطلوب به مشتریان خود بکار می‌گیرند.

ارسال نظر
پیشنهاد امروز