افزایش کیفیت خدمات رسانی به مسافران تابستانی در مهرآباد
مدیرکل فرودگاه مهرآباد با اشاره به برخی از خدمات ویژه فرودگاه مهرآباد، افزود: توجیه پرسنل در خصوص استفاده بهینه در نیروی انسانی، خدماترسانی بهتر، رفع هرگونه مشکل مسافری، توصیه مؤکد جهت برخورد شایسته با مسافران و تکریم اربابرجوع، اهتمام مسئولین در جهت ارائه خدمات بهینه به مسافرین، افزایش چرخدستی و زیباسازی ترمینالها از این اقدامات است.
مدیرکل فرودگاه مهرآباد با بیان اینکه انجام پروژهها در فرودگاه مهرآباد با رعایت استانداردهای بین المللی اجرا می شود، گفت: همچنان افزایش کیفیت خدماترسانی به مسافران تابستانی در اولویت کاری مسئولین فرودگاه مهرآباد قرار دارد.
به گزارش ایلنا، علی رستمی با بیان اینکه اجرای پروژه اپرون طبق سیاستهای گذشته با رعایت استانداردهای فرودگاهی در حال انجام است، گفت: سرعت عملیات اجرایی برای تکمیل این پروژه را افزایش میدهیم و سایر اقدامات بخشهای مختلف خدمات فرودگاهی مهرآباد، همانند گذشته و طبق روال همیشگی انجام میگیرد.
وی ادامه داد: همزمان با نزدیک شدن به فصل تابستان و آغاز سفرهای تابستانی، این ادارهکل و پرسنل آن خدمات ویژهای را به مراجعان و مسافران ارائه خواهند داد.
مدیرکل فرودگاه مهرآباد با اشاره به برخی از خدمات ویژه فرودگاه مهرآباد، افزود: توجیه پرسنل در خصوص استفاده بهینه در نیروی انسانی، خدماترسانی بهتر، رفع هرگونه مشکل مسافری، توصیه مؤکد جهت برخورد شایسته با مسافران و تکریم اربابرجوع، اهتمام مسئولین در جهت ارائه خدمات بهینه به مسافرین، افزایش چرخدستی و زیباسازی ترمینالها از این اقدامات است.
رستمی تصریح کرد: سرویس سیستمهای تهویه هوا و ایجاد محیطی مطبوع در ترمینالها، ا ستفاده از سیستم SMS با سامانه به شماره ۳۰۰۰ در جهت دریافت اطلاعات پروازی صحیح و سریع، ایجاد مسیر خروجی از فرودگاه به سمت میدان آزادی با هدف تسهیل در گردش کار مسافری، رنگآمیزی سطوح پروازی، کاشت گلهای فصلی، نظارت کامل و مستمر در خصوص ارائه محصولات غذائی در ترمینالها و افزایش تاکسی سرویسها به تعداد ۳۰ دستگاه خودرو پروتون به ناوگان از جمله این خدمات به شمار میآید.
وی در پایان خاطرنشان کرد: همچنان افزایش کیفیت خدماترسانی به مسافران تابستانی در اولویت کاری مسئولین فرودگاه مهرآباد قرار دارد.