مدیرکل بازاریابی ایرانسل خبر داد:
رشد ۳۲ درصدی تنوع محتوای موبایل در شبکه ایرانسل
ز آنجاکه در مقطع کنونی، خدمات جدید همراه، بر تمام جنبههای زندگی شهروندی اثر گذاشته است، ایرانسل با ارایه خدمات و برنامههای کاربردی همچون آموزش همراه، فروشگاه محتواهای تعاملی ویترین و چارسو، سلامت همراه، برنامههای کاربردی ریتم، زوم و بازیک، خدمات مبتنی بر مکان، و بسیاری محصولات و خدمات متنوع دیگر، تجربه زندگی دیجیتال را برای تمامی مشتریان خود فراهم کرده است.
مدیرکل بازاریابی شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل از رشد ۳۲ درصدی تنوع محتوا در شبکه ایرانسل در مقایسه با سال گذشته خبر داد.
به گزارش ایلنا، باقر صمدی در مراسم بهرهبرداری از نخستین شبکه نسل چهارم در ایران که از سوی ایرانسل در شهر مشهد راه اندازی شد، افزود: تعداد آهنگ پیشواز نیز رشد ۳۹ درصدی و تعداد سرویس پیشخوان رشد ۱۰۹ درصدی را ثبت کرده است.
وی با اشاره به عرضه محصولات و خدمات جدید ایرانسل بر بستر باندپهن نسل چهارم تلفن همراه اظهار داشت: رشد ترافیک محتوا در شبکه ایرانسل در مقایسه با سال گذشته ۸۵ درصد و رشد تعداد ارایهدهندگان محتوا ۶۷ درصد بوده است.
به گفته صمدی، گسترش ارایه خدمات دولت الکترونیکی، مدیریت شهری و ترافیک با استفاده از خدمات مبتنی بر مکان، مدیریت بلایای طبیعی با استفاده از اطلاعرسانی مبتنی بر موقعیت، ترابردپذیری تلفن همراه، همگرایی بین حسابهای کاربری و وسایل الکترونیکی، توجه به حوزههای تخصصی در ارایه محتوی اللپکترونیکی و استراتژی همکاری با OTTها از خدمات ایرانسل بر بستر نسل سوم و چهارم تلفن همراه به شمار میروند.
وی گفت: از آنجاکه در مقطع کنونی، خدمات جدید همراه، بر تمام جنبههای زندگی شهروندی اثر گذاشته است، ایرانسل با ارایه خدمات و برنامههای کاربردی همچون آموزش همراه، فروشگاه محتواهای تعاملی ویترین و چارسو، سلامت همراه، برنامههای کاربردی ریتم، زوم و بازیک، خدمات مبتنی بر مکان، و بسیاری محصولات و خدمات متنوع دیگر، تجربه زندگی دیجیتال را برای تمامی مشتریان خود فراهم کرده است.
صمدی، سرویسهای جدید ارتباطی ایرانسل را جزیره هوشمند، سیمکارتهای دائمی iSIM، سیستم ثبتنام آنلاین سیمکارت(سامانه انتخاب تعرفه)، شمارههای طلایی ۰۹۰۱و ۰۹۰۲، شارژ از طریق وبسایت، راهنمای ایرانسل، پیام خودکار، آهنگ شخصی، صدای پس زمینه، پیام پیشواز، سرویسهای جدید تعاملی ایرانسل، مکالمات بین الملل هوشمند، سرویسهای مبتنی بر کدهای دستوری، سرویس کمکهای مردمی، خدمات مالی و پرداخت، خرید بلیط، خرید شارژ، خرید بیمه، بستههای ترکیبی بلند مدت مکالمه، بیمههای خرد، بسته ترکیبی من و کیف پول همراه عنوان کرد.
وی، سرویسهای جدید مبتنی بر اینترنت پهن باند ایرانسل را اینترنت همراه نسلهای سوم و چهارم، نسل جدید سیمکارتهای ایرانسل(USIM)، بستههای ترکیبی حجم بالای اینترنت همراه، مودمهای جدید اینترنت همراه، حساب چند کاربره، محصولات چندرسانهای ایرانسل(برنامههای کاربردی زوم و ریتم)، سلامت همراه، نسخه جدید فروشگاه برنامههای کاربردی چارسو، فروشگاه بازیهای موبایلی بازیک، برنامه کاربردی مبتنی بر مکان نشان، آموزش همراه، کتابخوان ایرانسل و سرویس پیامرسان اینترنتی معرفی کرد