نخستین گردهمایی خدمه پروازی شرکت های هواپیمایی برگزار شد
مدیرکل دفترعملیات پرواز سازمان هواپیمایی کشوری گفت: در نخستین گردهمایی خدمه پروازی شرکت های هواپیمایی نقش مهمانداران در ارایه خدمات مناسب به مسافران هوایی بررسی شد.
مدیرکل دفترعملیات پرواز سازمان هواپیمایی کشوری گفت: در نخستین گردهمایی خدمه پروازی شرکت های هواپیمایی نقش مهمانداران در ارایه خدمات مناسب به مسافران هوایی بررسی شد.
به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، مهدی علی عسگری اظهار داشت: سازمان هواپیمایی کشوری در راستای اجرای مفاد انکس ۶ در خصوص نظارت برفعالیت و وظایف خدمه پروازی که در داخل هواپیما فعالیت می کنند، اولین گردهمایی خدمه پروازی شرکت های هواپیمایی را برگزار کرد.
وی افزود: با توجه به نقش حساس مهمانداران در عملیات پروازی به ویژه در مواقع اضطراری و بروز حادثه و سوانح هوایی که می توانند از بروز صدمات به مسافران و تخلیه مسافران در مواقع اضطراری نقش موثری ایفا کنند، مشکلات این گروه بررسی و نقطه نظرات و سیاست های سازمان هواپیمایی کشوری در این گردهمایی بررسی شد.
علی عسگری خاطرنشان کرد: آموزش های پایه مورد نیاز مهمانداران در مراکز آموزش مهمانداری، نحوه آشنایی مهمانداران با دستورالعمل های عملیاتی و وظایف آنها در طول پرواز به منظور حفظ و ارتقا ایمنی و کیفیت آموزشهای لازم از دیگر محور های مورد بررسی در این همایش بود.
مدیرکل دفترعملیات پرواز سازمان هواپیمایی کشوری گفت: در این گردهمایی که نمایندگان شرکت های هواپیمائی ماهان، معراج، زاگرس، کیش ایر، کاسپین، آسمان، تابان، سپاهان و آتا حضور داشتند، نحوه آموزش عملی مهمانداران و آشنایی آنان با بخش های مختلف هواپیما و به روز بودن اطلاعات گروه پروازی مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد این نشست ها به صورت مستمر در سازمان هواپیمایی کشوری برگزار شود.