خبرگزاری کار ایران

از مستند یوزپلنگ ایرانی قدردانی شد

کد خبر : ۱۳۶۰۲۸

سرپرست نمایندگی دفتر عمران سازمان ملل متحد در ایران از تولید مستند «یوزپلنگ ایرانی» و توجه به محیط زیست قدردانی کرد.

ایلنا: بالاسوبرا مانیام مورالی(سرپرست نمایندگی دفتر عمران سازمان ملل متحد در ایران) با حضور در مرکز صدا و سیما در خراسان شمالی از تدبیر این مرکز در تولید مستندی درباره زندگی یوز ایرانی قدردانی کرد.

یه گزارش ایلنا، وی در دیدار با مسئولان مرکز گفت: تولید چنین برنامه‌هایی در رشد سطح آگاهی‌های شهروندان استان در مراقبت از گونه‌های نادر جانوری بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

سرپرست نمایندگی دفتر عمران سازمان ملل متحد در ایران با استقبال از پیشنهاد مدیرکل مرکز درخصوص استفاده از نشان یوزپلنگ ایرانی در بازی‌های جام‌جهانی خاطرنشان کرد: این ابتکار خوبی‌ست و UNED آمادگی دارد از این برنامه به طور جدی حمایت کند.

احمد مهدوی مدیرکل صداوسیمای مرکز خراسان شمالی در این نشست با تاکید بر تولیدات رسانه‌ای کیفی به منظور حفاظت از محیط‌زیست و گونه‌های جانوری و گیاهی عنوان کرد: در حال‌حاضر مستند یوزپلنگ ایرانی به تهیه‌کنندگی سعید آقایی در مرکز خراسان شمالی در حال گذراندن مراحل تولید است.

وی به تولید برخی دیگر از مستندهای معرفی جاذبه‌های گردشگری خراسان شمالی اشاره کرد و افزود: کسب مقام و رتبه‌های بر‌تر تولیدات رادیویی و تلویزیونی این مرکز در جشنواره‌های زیست محیطی موید اهتمام صداوسیمای خراسان شمالی بر کمک به حفاظت از محیط زیست است.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز