معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیسجمهور؛
بخشنامه بازگشت ساعت کار ادارات در تهران به روال قبل، ابلاغ شد
با بخشنامه معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیسجمهور، کلیه دستگاههای اجرایی موظفند ساعات کار ادارات شهر تهران را با رعایت ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری و تبصرههای ذیل آن و مصوبات هیأت محترم وزیران در سقف ۴۴ ساعت در هفته تنظیم و اجرا کنند.
با بخشنامه معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیسجمهور، کلیه دستگاههای اجرایی موظفند ساعات کار ادارات شهر تهران را با رعایت ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری و تبصرههای ذیل آن و مصوبات هیأت محترم وزیران در سقف ۴۴ ساعت در هفته تنظیم و اجرا کنند.
به گزارش ایلنا، متن کامل بخشنامه معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیسجمهور به شرح زیر است:
«با عنایت به استعلامهای بعمل آمده از سوی دستگاههای اجرایی در خصوص ساعات کار ادارات شهر تهران موضوع بخشنامه شماره ۱۴۴۵/۲۰۰ مورخ ۱۳۹۰.۱. ۲۸ این معاونت، همچنین پیرو گزارشهای مراجع قانونی ذیربط منجمله تاکید دیوان محاسبات کشور طی نامه شمراه ۶۰/۴۰۰۰۰ مورخ ۱۳۹۰.۲. ۳ در مورد رعایت مفاد ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری و تبصرههای آن به اطلاع میرساند، موضوع بخشنامه یاد شده مربوط به شرایط بحرانی و اضطرار در هوای شهر تهران بوده و اجرای این مصوبه در شرایط فعلی موضوعیت ندارد. لذا کلیه دستگاههای اجرایی موظفند ساعات کار ادارات شهر تهران را با رعایت ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری و تبصرههای ذیل آن و مصوبات هیأت محترم وزیران با موضوع ساعات آغاز به کار ادارات و مشاغل در شهر تهران در سقف ۴۴ ساعت در هفته تنظیم و اجرا نمایند.
بدیهی است چنانچه در هر زمان شرایط بحران و اضطرار از سوی مراجع و مقامات ذیربط اعلام گردد موضوع جهت تغییر در ساعات اداری به دستگاههای اجرایی اعلام خواهد شد.»