دبیر ستاد جشنواره خرید طلایی اروند:
ترویج فرهنگ مشتری مداری یکی از اهداف جشنواره است
دبیر ستاد جشنواره خرید طلایی اروند گفت: ترویج فرهنگ مشتری مداری یکی از اهداف جشنواره است.
به گزارش خبرنگار ایلنا از آبادان، دبیر ستاد جشنواره خرید طلایی اروند در جلسه هماهنگی و شناخت ظرفیتهای جشنوار در ستاد مرکزی جشنواره خرید اروند برگزار شد، ضمن اشاره به فرهنگ سازی "مشتری مداری" در بازارهای اروند گفت: بازارهای اروند( آبادان و خرمشهر) در این جشنواره با رقابت آزاد و مشتری مداری میتوانند کالای خود را به قیمت مناسب و ارزان به فروش برسانند و با افزایش فروش نرخ سود بالایی عایدشان شود.
در این جلسه که به منظور هماهنگی و شناخت ظرفیتهای منطقه آزاد اروند برای حضور در جشنواره، با حضور مسئولان پاساژها، اصناف و اتحادیه ها در ستاد مرکزی جشنواره خرید طلایی اروند برگزار گردید، مقرر شد بازار های منطقه آزاد اروند بین مردم استان و سپس کشور به عنوان بازار ارزان قیمت معرفی شوند.
دبیر ستاد جشنواره ضمن اشاره به کمبود ها و امتیازات موجود در منطقه آزاد اروند گفت: این جشنواره فرصتی برای معرفی ظرفیت ها و رفع کمبود های موجود برای رونق اقتصادی منطقه است.
رئیس صنف پوشاک با تاکید بر استفاده از فرصت های فراهم شده در این جشنواره برای معرفی بازارهای منطقه آزاد اروند ، بیان کرد: هر مجموعه تجاری فرصت ها و امکانات موجود در بازار خود را توسط بنر هایی معرفی و در محدوده جشنواره بالا ببرند و ستاد جشنواره آمادگی آن را دارد که که به طور رایگان برای همه بازار ها کلیپ ،تیزر و پوستر طراحی نموده و در اختیارشان قرار دهند.
کاظم خلف نژاد ابراز امیدواری کرد: بنرهایی که در سطح شهر زده می شود شهروندان و گردشگران را به سمت بازار ها هدایت کنند.
وی افزود: این مهم هنگامی رخ خواهد داد که اطلاعات کافی در بنرها برای معرفی امکانات و ظرفیت های بازار ها فراهم باشد.
دبیر ستاد جشنواره خرید طلایی اروند در ادامه گفت: تیم 40 نفره برای پوشش رسانه ای، طراحی بنرها و ادوات اطلاع رسانی مجازی و حقیقی تدارک دیده شده است.
وی از 160 اجرای موسیقی ، 170 تیاتر خیابانی، 40 برنامه شعبده بازی در برنامه های فرهنگی جشنواره خرید اروند خبر داد و گفت: استادیوم تختی با ظرفیت 25 هزار نفری برای برنامه های شاد و مفرح با حضور رامبد جوان تدارک دیده شده است.