خبرگزاری کار ایران

به میزبانی قرارگاه منطقه ای جنوب غرب نزاجا برگزار شد؛

مراسم تجلیل از خادمین پیاده روی اربعین حسینی سال 96 در اهواز

مراسم تجلیل  از  خادمین پیاده روی اربعین حسینی سال 96 در اهواز
کد خبر : ۵۶۳۴۰۱

مراسم تجلیل از خادمین پیاده روی اربعین حسینی سال 96 به میزبانی قرارگاه منطقه ای جنوب غرب نزاجا امروز یکشنبه 5 آذر در مسجد حضرت امیر (ع) اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، این مراسم با حضور امیر ظریفی یگانه، جعفری رئیس عقیدتی سیاسی ارتش در جنوب غرب، امیر صادقی فرمانده لشکر 92 خوزستان، امیر نظری  فرمانده تیپ 192 زرهی اهواز و دیگر فرماندهان و مسئولان یگان های تابعه قرارگاه منطقه ای جنوب غرب نزاجا برگزار شد.

امیر ظریفی در این مراسم پس از تبریک به مناسبت هفته بسیج، از دلاور مردی ها و فداکاری های بسیج در 8 سال دفاع مقدس گفتند، اگر بسیج نبود به طور یقین ما پیروز جنگ تحمیلی نمِی شدیم و این بسیج بود ک دوشا دوش ارتش و دیگر نیرو های مسلح ایستاد و ایستادگی کرد.

امیر ظریفی در ادامه افزودن: ما باید مراقب حیله و فریب دشمن باشیم که به هر طریقی در پی تفرقه و دوگانگی در بین نیرو های مسلح است به خصوص در حادثه غم انگیز زلزله کرمانشاه که با حربه این که فلان نیروی نظامی کمک رسان بوده و فلان نیرو کمک رسان نبوده در پی ایجاد تفرقه و نفاق در بین نیرو های نظامی می باشد.

وی هم چنین خاطر نشان کرد: امام حسین (ع) نقش مهمی در همبستگی و انسجام مسلمانان دارد اینکه چنین جمعیتی با این  عظمت در پیاده روی اربعین شرکت می کنند با چنین وضعیت امنیتی عراق، این میسر نیست مگر عشق به امام حسین (ع).

امیر ظریفی، در پایان از تمامی کسانی که به نحوی در این مراسم عظیم پیاده روی اربعین دستی داشته اند و کمک کرده اند به خوبی تقدیر و تشکر کردند.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز