خبرگزاری کار ایران

دادستان شهرستان هندیجان:

برخورد قاطع با زمین‌خواران و موتورسواران متخلف

برخورد قاطع با زمین‌خواران و موتورسواران متخلف
کد خبر : ۳۸۵۵۷۲

دادستان شهرستان هندیجان گفت: دادگستری هندیجان با ۱۷ درصد چارت سازمانی در حال فعالیت بوده و در دادسرا، یک دادستان، بازرس و با یک دادگاه در حال فعالیت هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از هندیجان، ارسلان کریمی اظهار داشت: سه جرم اول که در شهرستان هندیجان رخ‌داده، سرقت، تصادفات رانندگی و ضرب‌وجرح عمدی بوده که نسبت به سال گذشته کاهش‌یافته است.

وی افزود: جرائم خشن نسبت به سال قبل کاهش‌یافته است، جرائم خشن مانند قتل عمد، آدم‌ربایی و نظیر این‌ها است که خوشبختانه در سال قبل، جرائم خشن نداشته‌ایم و از همکاری و همیاری امام‌جمعه، فرماندار و اعضای شورای تأمین و سربازان گمنام امام زمان (عج) تشکر می‌کنم.

وی درباره برخورد با موتورسواران متخلف گفت: موتورسوارانی که در خیابان با سرعت زیاد تک‌چرخ می‌زنند و در سطح شهر باعث سلب آسایش مردم می‌شوند و برای بانوان مزاحمت ایجاد می‌کنند به‌زودی شناسایی و با آن‌ها برخورد جدی می‌شود.

وی بیان کرد: با مفاسد اقتصادی و جرائم خشن و زمین‌خواران برخورد قاطع خواهد شد و در این زمینه اقدامات جدی صورت گرفته و پرونده‌های این جرائم در حال رسیدگی است.

دادستان هندیجان تأکید کرد: اگر شخصی به سراغ شما بیاید و بگویید من دوست دادستان یا دوست ریاست دادگستری هستم و می‌توانم مشکل شمارا حل کنم بدانید که این‌گونه افراد قصد اخاذی دارند. برای ما عدالت و قانون مهم است و در بحث عدالت باکسی تعارف نداریم و فقط قانون را اجرا می‌کنیم و انتظار می‌رود به این اشخاص اخاذ اعتماد نکنید.

وی گفت: افراد دلال که در این زمینه فعالیت می‌کردند خوشبختانه موفق شدیم بیشتر آن‌ها را دستگیر کنیم و پرونده‌های آن‌ها در استان در حال رسیدگی است.

کریمی بیان کرد: امنیت، مهم‌ترین بحث است و از مردم عزیز خواستاریم اگر گزارش یا مطلبی دارند با ما در میان بگذارند و ما آن‌ها را راهنمایی خواهیم کرد.

وی در پایان افزود: در بحث تیراندازی در مراسم باید گفت که اکثر این افراد، فاقد مجوز اسلحه هستند. گزارش سلاح‌های بی مجوز منتشرشده و در دستور کار و پیگیری قرارگرفته‌اند. از مردم انتظار داریم که اگر فردی در مراسمات با اسلحه تیراندازی کند در اسرع وقت به ما گزارش دهند. در ضمن مأمورین ما در اکثر مراسم مستقر هستند و با افراد متخلف برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام/
مهدی صادقی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز