خبرگزاری کار ایران

رئیس شبکه بهداشت و درمان اندیمشک خبر داد

خدمت‌رسانی به مسافران با احداث ۶ پایگاه اورژانس نوروزی

رئیس شبکه بهداشت و درمان اندیمشک گفت: شش پایگاه اورژانس نوروزی با هدف توسعه خدمات حوزه بهداشت و درمان و پاسخ به نیاز شهروندان و مسافران نوروزی در اندیمشک آغاز به‌کار کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اندیمشک، احمد مجیدی امروز اظهار داشت: با توجه به دسترسی منحصر به فرد شهرستان به شبکه‌های ریلی و جاده‌ های برون شهری، اندیمشک در تعطیلات سال نو سهم گسترده‌ای از مسافران نوروزی و کاروان‌های راهیان نور  را پذیرا خواهد بود.

وی افزود: در این راستا، شبکه بهداشت و درمان شهرستان با همکاری بخش‌های مختلف شهری، خدمات ویژه در حوزه درمان و آموزش برای مسافران نوروزی و شهروندان در تعطیلات نوروز پیش بینی و اجرا کرده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان اندیمشک بیان داشت: یکی از این اقدامات پیش‌بینی و آغاز فعالیت شش پایگاه امداد نوروزی در بخش‌های مختلف شهری و روستایی شهرستان است.

مجیدی با بیان این که تمامی خدمات واحد فوریت‌های پزشکی شهرستان اندیمشک تا پایان تعطیلات سال نو به شهروندان ارائه خواهد شد،عنوان کرد: اتوبوس آمبولانس شبکه بهداشت و درمان اندیمشک نیز در طول این مدت به تامین نیاز مسافران نوروزی و کاروان‌های راهیان نور خواهد پرداخت.

وی گفت: هم چنین با پیگیری‌های صورت گرفته، پایگاه امداد جاده‌ای پل زال به اندیمشک با اعتباری بالغ بر ۲ ملیارد ریال تجهیز شد.

کد خبر : ۳۵۵۷۶۹