بمنظور تسهیل و تسریع در خدمات رسانی به مشترکین آبفا صورت گرفت؛
تقویت سامانه تلفنی ۱۲۲ در تمام شهرهای استان خوزستان
سیستم جدید و تحت وب در این سامانه مدت زمان پاسخگویی، انتظار مشترک، ثبت و ارجاع پرونده به شهرستان را نسبت به سیستم قبلی به شدت کاهش میدهد.
مدیر سامانه ۱۲۲ ارتباطات مردمی شرکت آبفا خوزستان بر تقویت و گسترش سامانه تلفنی ۱۲۲ در شهرهای استان تاکید کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، کوروش حبیبپور با بیان این مطلب افزود: سامانه تلفنی ارتباط مردمی ۱۲۲ آبفا خوزستان در ۳۶ شهر استان پاسخگوی سوالات و گزارشات مربوط به اتفاقات حوزه آب و فاضلاب است و به زودی در دیگر شهرهای استان نیز فعال خواهد شد.
وی تلاش برای جلب رضایت بیشتر مردم و رسیدگی به موقع به درخواستهای مردمی را از اولویتهای مهم آبفا خوزستان در سال ۹۳ عنوان و خاطر نشان کرد: کارشناسان آبفا آماده پاسخگویی به سوالات مشترکان در زمینههای مختلف هستند.
حبیبپور با بیان اینکه در حال حاضر شرکت آبفا خوزستان بیش از ۶۵۵۸ کیلومتر شبکه آب و ۲۷۶۱ کیلومتر شبکه فاضلاب و بیش از ۵۷۵ هزار اشتراک آب و نزدیک به ۱۸۸ هزار اشتراک فاضلاب را در اختیار دارد، اذعان داشت: با بهره گیری از سیستم جدید و تحت وب در این سامانه مدت زمان پاسخگویی، انتظار مشترک، ثبت و ارجاع پرونده به شهرستان نسبت به سیستم قبلی به شدت کاهش یافته و این اقدام به منظور ارائه خدمات بهتر به مشترکین استان صورت گرفته است.
وی ضمن قدردانی از مردم استان به خاطر همکاری با این سامانه و گزارشات به موقع به این مرکز که باعثتسریع در کار و جلوگیری از هدر رفت آب شدهاند، اظهار داشت: این سامانه پل ارتباطی مردم و شرکت آبفا خوزستان است و کارکنان و مدیران این شرکت خود را در مقابل مردم پاسخگو میدانند.