خبرگزاری کار ایران

به دلیل تعدیل ۱۰۰ نفر از کارگران؛

تجمع کارکنان شرکت کاغذ پارس مقابل اداره کار شوش

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۱۲۱۲

۱۰۰ نفر از کارکنان تعدیل شده شرکت کاغذ پارس طبیعت سلولز در اعتراض به تصمیم مدیریت این شرکت مقابل ساختمان اداره کار شهرستان شوش تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان تعدادی از کارگران شرکت کاغذ پارس طبیعت سلولز شهرستان شوش در اعتراض به تعدیل ۱۰۰ نفر در این شرکت مقابل ساختمان اداره کار این شهرستان تجمع کردند.

آن‌ها می‌گویند: روز گذشته نامه اتمام کار ۱۰۰ کارگر این شرکت صادر شد؛ موضوعی که از روزهای گذشته به اداره کار اطلاع داده بودیم.

این کارگران اضافه می‌کنند: حقوق اسفند سال گذشته و فروردین کارگران به همراه بیمه بهمن‌ماه سال گذشته و فروردین سال جاری نیز پرداخت نشده است.

آن‌ها ادعا می‌کنند: شرکت در حال تولید بوده و حتی صادرات دارد و تعدیل ۱۰۰ نفر کارگر در این شرایط منطقی نیست.

یکی از کارگران با اشاره به غیر بومی بودن برخی مدیران این شرکت، تصریح می‌کند: از مراجع مختلف موضوع را پیگیری کردیم ولی تاکنون نتیجه‌ای نداشته است.

مهدی عبدالخانی رئیس اداره کار شوش به خبرنگار ایلنا گفت: مدیریت شرکت اعلام کرده به واسطه عدم فروش محصولات در حال تغییر کاربری هستیم و امکان تامین حقوق برای کلیه پرسنل را نداریم و مجبور به تعدیل نیرو هستیم یا اینکه باید شرکت تعطیل شود.

وی افزود: طی پیگیری از سوی مراجع مختلف بنا شد سه شنبه هفته جاری جلسه‌ای با هیات مدیره این شرکت برگزار کنیم تا مشکلات را شناسایی و برای رفع آن‌ها اقدام کنیم تا مجبور به اخراج کارگران به دلیل مشکلات اقتصادی نشوند.

عبدالخانی بیان کرد: قرارداد ۱۰۰ نفر نیروی تعدیل شده متفاوت است ولی هدف ما استمرار تولید شرکت با تمام ظرفیت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز