خبرگزاری کار ایران

در تماس با ایلنا عنوان شد؛

لزوم تسریع در پرداخت مطالبات و اصلاح احکام فرهنگیان بازنشسته ۱۴۰۲ آبادان

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۱۰۶۷

جمعی از فرهنگیان بازنشسته سال ۱۴۰۲ آبادان خواهان پرداخت سریع مطالبات خود شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، این معلمان و فرهنگیان بازنشسته آبادان در سال ۱۴۰۲، در تماس با ایلنا مطالبات خود را به شرح زیر اعلام کرده و خواهان پرداخت سریع حقوقشان شدند.

ا- اصلاح حکم بازنشستگی با در نظر گرفتن ۲۴ ماه رتبه‌بندی و حکم‌های اصلاح شده بعد از اعتراض. (درحال حاضر فقط ۱۸ ماه رتبه‌بندی برای بازنشستگان ۱۴۰۲ لحاظ شده و احکام بازنشستگی براساس رتبه‌های قبل از اعتراض است.)

۲_ پرداخت پاداش بازنشستگان ۱۴۰۲(حدود هفت ماه تاکنون به تعویق افتاده است.)

۳- پرداخت معوقات بازنشستگان ۱۴۰۲ مربوط به شش ماهه دوم    ۱۴۰۰.

۴- پرداخت معوقات سال  ۱۴۰۱ بر اساس رتبه‌های بعد از اعتراض.

چهار مورد بالا مربوط به وزارت آموزش وپرورش است.

۵- پرداخت معوقات مربوط به رتبه‌های بعد از اعتراض از مهر ۱۴۰۲ تا فروردین ۱۴۰۳ که این مورد بر عهده صندوق بازنشستگی است و با توجه به عدم اصلاح حکم‌ها توسط وزارتخانه، صندوق این معوقات را به مدت هفت ماه پرداخت نکرده است.

یکی از این فرهنگیان به خبرنگار ایلنا گفت:  از مهرماه ۱۴۰۲ بازنشسته شده‌ام ولی متاسفانه به علت پرداخت نکردن کسورات رتبه‌بندی مربوط به شش ماهه دوم ۱۴۰۰ و کسورات رتبه‌های بعد از اعتراض حکم بازنشستگان ۱۴۰۲، دچار مشکل شده‌ که حدود ۱.۵ تا ۵ میلیون تومان متضرر شده‌ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز