مدیر کل کار خوزستان خبر داد؛
اجرای طرح ملّی کالابرگ الکترونیک در خوزستان
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: با اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با توجه به اجرای موفقیتآمیز طرح کالابرگ الکترونیک بهصورت آزمایشی در چهار استان هرمزگان، قزوین، مرکزی و گیلان، هماکنون اجرای این طرح به صورت ملّی و در سراسر کشور و همزمان در استان خوزستان آغاز شد.
به گزارش ایلنا از خوزستان، ارسلان غمگین، افزود: در این طرح اعتبار همه خانوارهای یارانهبگیر شارژ شده و آنان میتوانند یک ماه زودتر از دریافت یارانه نقدی، از این اعتبار جهت خرید ۱۰ قلم کالای اساسی مشمول طرح ملّی کالابرگ الکترونیک استفاده کنند.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان خاطر نشان کرد: در صورت استفاده از این مزیت و خرید کالا از محل اعتبار یارانه، بهمیزان اعتبار استفادهشده از یارانه ماه بعد خانوار کسر و مابقی بهصورت نقدی، در موعد مقرر واریز یارانه به حساب سرپرست خانوار واریز خواهد شد.
وی اظهار کرد: خانوارهایی که یارانه دریافت میکنند جهت مشاهده میزان اعتبار، لیست کالاها و فروشگاههای مشمول طرح ملّی کالابرگ الکترونیک، با تلفن همراه سرپرست خانوار، کد دستوری #۲۸*۷۸۸* را شمارهگیری کرده و یا به درگاه اینترنتی shoma.sfara.ir مراجعه کنند.
ارسلان غمگین با اشاره به اینکه در حال حاضر فروشگاههای زنجیرهای رفاه، افق کوروش، دیلی مارکت، جانبو و برخی فروشگاههای خُرد که مجهز به بارکدخوان شدهاند، به این سامانه متصل و پذیرای هموطنان عزیز در استان هستند، تاکید کرد: سایر فروشگاههای زنجیرهای نیز بنا به درخواست خود میتوانند به این سامانه متصل شوند؛ همچنین فروشگاههای خُرد جهت اتصال به طرح ملّی کالابرگ الکترونیک میتوانند با مراجعه به درگاه اینترنتی shoma.sfara.ir و نصب برنامه کاربردی «شما» در قسمت پنل فروشنده اطلاعات و موقعیت جغرافیایی خود را ثبت کنند.