خبرگزاری کار ایران

به منظور جلوگیری از استخدام نیروی غیر بومی انجام شد؛

درخواست مردم باغملک از فرمانداری برای تجمع مسالمت آمیز /فرماندار: هنوز نیرویی استخدام نشده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۴۵۸۶

مردم باغملک در اعتراض به استخدام نیروی غیربومی در درمانگاه تامین این شهرستان خواستار برگزاری تجمع مسالمت آمیز شدند؛ این در حالی است که فرماندار می‌گوید هیچ نیرویی استخدام نشده و در صورت صدور مجوز آزمون برگزاری می‌شود.

به گزارش ایلنا از خوزستان، برخی از شهروندان باغملک در اعتراض به استخدام نیروی غیر بومی برای درمانگاه تامین اجتماعی این شهرستان در بیانیه‌ای به فرمانداری خواستار تجمع مسالمت آمیز شدند.

در متن این پیام که خطاب به فرماندار شهرستان باغملک نوشته شده، آمده است:

طبق قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران اعتراض مسالمت آمیز حق مسلم مردم است.

در استخدام نیرو برای درمانگاه تامین اجتماعی تخلفاتی صورت گرفت که حق تمام مردم مظلوم باغملک را به یغما برده‌اند.

همانگونه که استحضار دارید یا شاید جهت استخدام افرادی تعاملاتی هم داشته‌اید، مکانی که تصمیم گرفته شد استخدام غیر قانونی در آن صورت گیرد، وجود خارجی ندارد.

جهت شنیدن صدای مردم باغملک و تضییع آشکار حق عمومی، ما شهروندان باغملک تقاضای تجمعی مسالمت آمیز به منظور مبارزه با فساد و همسو با فرمایشات مقام معظم رهبری را داریم.

لطفا پیگیری‌های قانونی جهت انجام تجمع را انجام دهید و از طریق روابط عمومی اطلاع رسانی کنید.

به همین منظور بهروز فرج‌الهی فرماندار باغملک در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در این خصوص اظهار کرد: در حال تامین ساختمانی مشخص و تبدیل آن به درمانگاه با همکاری تامین اجتماعی هستیم و در جلسه‌ای با مدیر درمان سازمان مربوطه درخصوص تامین تجهیزات و نیروی کار گفت‌وگو شد.

وی افزود: درخواست کردیم که نیروی کار از درمانگاه‌ها و بیمارستان‌های دیگر شهرستان‌ها به باغملک منتقل شوند که به دلیل کمبود نیرو امکان پذیر نیست.

فرماندار باغملک با بیان اینکه در حال حاضر اگر مجوزی از تهران صادر شود آزمون برای جذب نیرو برگزار خواهد شد، گفت: درخواست ما این بود که در صورت امکان آزمون به صورت محلی برگزار و از نیروهای بومی شهرستان استفاده شود که تا این لحظه جوابی حاصل نشده است.

فرج‌الهی در پایان اضافه کرد: تعمیرات ساختمان مذکور در حال انجام بوده و در تلاش هستیم این ساختمان را برای تبدیل آن به درمانگاه اختصاص دهیم.

انتهای پیام/
بهنام رضایی مالمیر
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز