خبرگزاری کار ایران

ایلنا از خوزستان گزارش می‌دهد؛

مخالفت صریح باشگاه فولاد خوزستان از انتقال نکونام به تیم ملی/ تاج؛ دست از سر فوتبال خوزستان بردار

مخالفت صریح باشگاه فولاد خوزستان از انتقال نکونام به تیم ملی/ تاج؛ دست از سر فوتبال خوزستان بردار
کد خبر : ۱۲۸۹۳۸۰

شب گذشته حضور جواد نکونام به عنوان دستیار در کنار کی‌روش در مسابقات جام جهانی از سوی رئیس فدراسیون فوتبال اعلام شد این در حالی است که بامداد امروز باشگاه فولاد خوزستان در اطلاعیه‌ای مخالفت صریح خود را با این انتقال اعلام کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، از زمان انتخاب کی‌روش به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بارها زمزمه حضور جواد نکونام سرمربی تیم فولاد خوزستان در تیم ملی فوتبال به گوش رسید؛ به طوری که باشگاه فولاد خوزستان بارها با اطلاعیه و بیانیه مخالفت خود را نسبت به این موضوع اعلام کرد و صحبت‌های تاج را برای دستیاری جواد نکونام در کنار کی‌روش در بزرگترین تورنمنت فوتبال دنیا را رد کرد.

شب گذشته مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران که انتخاب آن هنوز جنجال‌هایی به دنبال دارد از اضافه شدن جواد نکونام به کادر فنی تیم ملی فوتبال پس از پایان دیدارهای هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال خبر داد.

احتمالاً نکونام از جمعه آینده به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود و تا پایان جام‌جهانی در تیم ملی خواهد بود.

طبق گفته‌ها نکونام پس از پایان جام‌جهانی به فولاد برمی‌گردد و در فیفادی فروردین‌ماه دوباره به تیم ملی اضافه خواهد شد.

کانال رسمی باشگاه فولاد خوزستان در اطلاعیه‌ای که بامداد امروز منتشر کرد در این خصوص توضیحاتی را ارائه و مخالفت خود را با این انتقال اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است:

مایه خرسندی است که سرمربی تیم ما مورد توجه تیم‌های بزرگ و همچنین تیم ملی قرار دارد اما، موضع ما در این خصوص به هیچ عنوان عوض نشده است.

همانگونه که پیش از این تاکید کرده‌ایم، تیم فولاد خوزستان تنها نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا است و ما برای حضور پرقدرت و موفقیت‌آمیز در این مسابقات، به تمامی اعضا به ویژه سرمربی تیم‌مان، جواد نکونام، نیاز داریم.

ضمن آرزوی موفقیت برای تیم ملی ایران در مسابقات جام‌جهانی ۲۰۲۲ مخالفت دوباره خود را با این انتقال اعلام می‌کنیم.

اولین باخت فولاد خوزستان در لیگ برتر

هوادران فولاد خوزستان که خیلی به این لیگ امیدوار بودند و با برد تیم‌شان مقابل سپاهان و تراکتور در هفته‌های آغازین لیگ سودای قهرمانی در سر داشتند به یکباره بعد از اظهارات مهدی تاج مبنی بر بکارگیری نکونام در تیم ملی به تساوی‌های پی در پی خود ادامه داده و در آخرین بازی لیگ نیز طعم اولین باخت خود را چشید.

به عقیده برخی هواداران موضوع انتقال نکونام به تیم ملی باعث برهم زدن تمرکز در باشگاه شده و باعث ناکامی این تیم در هفته‌های اخیر شده است.

حالا سئوالی که در ذهن فوتبال دوستان خوزستانی ایجاد می‌شود این است که با وجود مخالفت‌های صریح پی در پی باشگاه فولاد خوزستان، مهدی تاج که هنوز حواشی قرارداد عجیب و غریبش با ویلموتس و ضرر هنگفت به فدراسیون فوتبال ادامه دارد چه چیزی در سر دارد و با چه ترفندی قصد بکارگیری نکونام در تیم ملی را دارد.

همچنین حدود یک‌ماه پیش تاج بدون اطلاع به خوزستان سفر کرد و جلسات متعددی را با مدیران ورزش خوزستان برگزار کرد که باعث گلایه و ناراحتی برخی پیشکسوتان به دلیل دخالت رئیس فدراسیون در انتخابات ریاست هیات فوتبال استان شد.

حال باید منتظر ماند که در‌ پایان مسابقات لیگ برتر قبل از شروع جام جهانی نکونام به تیم ملی ملحق خواهد شد یا خیر؟

انتهای پیام/
سروش یوسفی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز