خبرگزاری کار ایران

تعیین اولین هیأت رئیسه شورای اسلامی شهرستان دژپارت

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۷۶۵۸

بخش دهدز با سابقه ای هفتاد ساله از مردادماه سال جاری به شهرستان دزپارت ارتقاء یافت و از سوی وزارت کشور به استانداری استان خوزستان ابلاغ شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، شهرستان دزپارت دارای ثروت های خدادادی و ظرفیت های کم نظیری در حوزه های فرهنگی، گردشگری و به ویژه منابع طبیعی است که با توجه به قرار گرفتن این شهرستان در ورودی استان خوزستان از سمت چهار محال بختیاری، به عنوان یک شهرستان استراتژیک، چشم انداز امید بخشی را ایجاد کرده است.

جلسه انتخابات شورای اسلامی شهرستان دژپارت امروز به ریاست سرپرست فرمانداری این شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد و اعضای هیئت رئیسه انتخاب گردیدند.

در این جلسه، هژیر کیانی به عنوان رئیس، اکبر بهمنی نماینده شورای بخش قارون به عنوان نائب رئیس و امیر کاوسی به عنوان نماینده شورای اسلامی شهرستان دژپارت برای عضویت در شورای اسلامی استان خوزستان انتخاب شدند.

همچنین حجت گودرزی و سیامک جعفری از اعضای شورای شهرستان دژپارت به ترتیب به عنوان اعضای کمیته انطباق بخش قارون و بخش مرکزی انتخاب شدند.

 شورای اسلامی شهرستان مطابق آیین نامه داخلی این شورا، مصوبه مجلس شورای اسلامی دارای کمیسیون های مختلفی می باشد که این  اختیار را دارند تا نیازمندی های شهرستان را بر اساس ظرفیت های موجود در قالب مصوبه تدوین کنند.

 

انتهای پیام/
بهنام رضایی مالمیر
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز