خبرگزاری کار ایران

صبح امروز انجام شد؛

افتتاح پروژه مدرسه‌سازی با حضور خیرین اتاق بازرگانی

رئیس اتاق بازرگانی خراسان شمالی از افتتاح و بهره‌برداری از پروژه 6 کلاسه روستای کهنه جلگه شهرستان مانه و سملقان با حضور 18 نفر از خیرین مدرسه‌ساز اتاق بازرگانی ایران، تهران و سوئیس در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، محمد صمدی در این رابطه اظهار داشت: مدرسه 6 کلاسه "ایران من" روستای کهنه جلگه شهرستان مانه و سملقان 5 آبان ماه با حضور 18 نفر از خیرین مدرسه ساز اتاق های بازرگانی افتتاح می شود.

وی افزود: این گروه از خیرین جامعه نیکوکاری اتاق های بازرگانی ساخت 100 مدرسه را در سراسر کشور تعهد کرده اند.

صمدی خاطرنشان کرد: خیرین مدرسه ساز اتاق های بازرگانی ایران، تهران و سوئیس برای ساخت این مدرسه در روستای کهنه جلگه نیز  150 میلیون تومان پرداخت کرده اند.

 وی تصریح کرد: خیرین مدرسه ساز اتاق های بازرگانی در این سفر از پروژه سه کلاسه روستای خندق لو شهرستان بجنورد و دو کلاسه روستای سوخلی شهرستان مانه و سملقان نیز بازدید می کنند.

صمدی افزود: همچنین بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته توافق احداث مدرسه در روستای یکه صعود شهرستان راز و جرگلان نیز در این سفر تعهد خواهد شد.

وی بیان کرد: این گروه از خیرین مدرسه‌ساز تاکنون 5 پروژه مدرسه‌سازی در روستاهای محروم استان را در دست اجرا دارند و ساخت دو پروژه دیگر را نیز تعهد کرده اند.

کد خبر : ۴۲۲۷۴۵