خبرگزاری کار ایران

نقش معتمدان در پیشگییری اجتماعی انکار ناپذیر

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور در نشست تعاملی با معتمدین و ریش سفیدان گفت: نقش معتمدان در پیشگیری اجتماعیانکار ناپذیر است

به گزارش ایلنا ، سرهنگ "اکبر آقابیگی " دردیدار با معتمدان و اعضای شورای محله، افزود: از آنجا که یکی از وظایف خطیر پلیس تامین امنیت جامعه است، همراهی و همکاری معتمدان محلات با پلیس در ارتقاء امنیت نقش بسزایی دارد.

وی بیان کرد: پلیس به دنبال مشارکت مردم در تامین امنیت است و شهروندان باید در این مقوله پلیس را همراهی کنند در این صورت است که امنیت پایدار خواهد بود.

سرهنگ آقابیگی تاکید کرد: نقش معتمدان در پیشگییری اجتماعی انکار ناپذیر است و اگر این احساس مسئولیت در بین همه اقشار مردم و شهروندان در زمینه‌های مختلف همچون نزاع، اختلافات خانوادگی و .. وجود داشته باشد بسیار از مشکلات برطرف و حجم پرونده‌ها کاهش می‌یابد.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابورتشکیل شورای معتمد را نشانه رویکرد جامعه محوری و مردم مداری پلیس برشمرد و تاکید کرد: جایگاه و نفوذ شما به عنوان افراد متعمد می‌تواند در کاهش آسیب‌های اجتماعی و جرائم موثر باشد اما لازمه‌اش تعامل و همکاری با پلیس است.

در این جلسه تعداد 122 نفر از معتمدان شهرستان در سالن جلسات باغسرای پردیس حاضر و در پایان جلسه پرسش و پاسخ برگزار و به سئوالات آنها پاسخ‌های لازم داده شد.

کد خبر : ۴۱۷۳۶۷