خبرگزاری کار ایران

جبار قوچان‌نژاد

هوادار مشهدی با قلبش می‌آید

قوچان نژاد: نمی‌گذاریم شرمنده هواداران شویم با تمام توانمان از اعتبار والیبال شهرمان محافظت می‌کنیم.

به گزارش ایلنا از مشهد، جبار قوچان‌نژاد سرمربی تیم ثامن‌الحجج(ع) در خصوص شکست تیمش در دیدار دوم با شهرداری تبریز گفت: دیگر پرونده بازی در تبریز بسته شده و لاید تمام تمرکز خود را روی بازی سوم با این تیم در مشهد بگذاریم. نباید این فرصت را از دست دهیم و حالا که با وجود تمام مشکلات، تیمی هم‌دل و همراه داریم، باید از این شرایط استفاده کرده و در کنار هواداران، لبخند را بر لبان والیبال استان خراسان بنشانیم.

وی با انتقاد از هواداران تبریزی تاکید کرد: با وجود اینکه هیچ‌وقت بی‌احترامی از طرف دوستان ندیده‌بودم، اما این بار عجیب بود که چقدر زشت و زننده به بازیکنان ما مثل امیر حسینی فحاشی شد. رفتاری که در تبریز صورت گرفت به دور از اخلاق و جوانمردی بود و باعث شد تا تمرکز از تیم ما گرفته‌شود.

قوچان‌نژاد افزود: امروز هم انگار بازیکنان و همکاران ما در تیم شهرداری تبریز جوی به راه انداخته‌اند که تماشاگران مشهدی از حضور در سالن در بازی یکشنبه محرومند که باید در پاسخ بگویم به هیچ‌وجه چنین مساله‌ای صحت ندارد. ضمن اینکه هوادار مشهدی در طول ‌سال‌های متوالی ثابت کرده یکی از بهترین‌هاست.

سرمربی تیم والیبال ثامن الحجج (ع) گفت: با وجود تمام شانتاژهای صورت‌گرفته از تمامی دوست‌داران والیبال خراسان می‌خواهم تا در روز یکشنبه حتی یک اپسیلون جای خالی در سالن مهران نبینیم و همه با هم، دست در دست یکدیگر در عین رعایت ادب، جهنمی برای حریف بسازیم که تمام والیبال ایران از عظمت والیبالیست‌های تیم ثامن‌الحجج صحبت کنند.

وی خاظرنشان کرد: رسیدن به موفقیت به هیچ‌وجه سخت نیست و شک نکنید که می‌توانیم به مراحل بالاتر راه یابیم. ضمن اینکه برای رفاه حال هواداران عزیزی که در تمام فصل به تشویق تیم خود پرداختند، در باشگاه تصمیم بر این شد که بازی رایگان باشد.

 

کد خبر : ۳۴۸۶۹۰