رونمایی از ۸ محصول رسانهای آستان قدس رضوی
![رونمایی از ۸ محصول رسانهای آستان قدس رضوی](https://cdn.ilna.ir/thumbnail/BW0lkzdXS2MF/YdHYY4gWkVxziNocTLLHoQVar3TrxmvO0e6SENMutiBXz7JNO2nT2KLgCR9h7O_-yMtFV2AKWHv4l_4LeI27Qq4xQIoDjB_gIQDHEiqNepRBeBVXNnV0poEcJ9x18wz07otfNPZWXfo,/IMG_%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B1%DB%B1%DB%B2%DB%B1%DB%B0_%DB%B1%DB%B2%DB%B1%DB%B4%DB%B1%DB%B8.jpg)
در آستانه سالروز ولادت حضرت زینب(س)، از ۸ محصول رسانهای مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی رونمایی شد.
به گزارش ایلنا از مشهد، آیین رونمایی از ۸ محصول رسانهای مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی با حضور قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی، مدیر عامل بنیاد کرامت رضوی، معاون برون مرزی صداوسیما، معاون صدای رسانه ملی، معاون اتحادیه رادیو و تلویزیونهای اسلامی و جمعی دیگر از مسئولان و اهالی رسانه برگزار شد.
از جمله محصولات مهم رونمایی شده در این مراسم، نرمافزار «حرم مجازی» است که به همت مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی طراحی شده است.
شبیهسازی واقعیت مجازی حرم با جزئیات کامل به همراه شبیهسازی جمعیت، مسیریابی در حرم مطهر، معرفی رواقها، اماکن، مراکز علمی و آموزشی، پارکینگها، دسترسی به بخش نذورات، بانک احادیث، زندگینامه امام رضا(ع)، آداب زیارت و زیارتنامه به صورت موشنگرافی و پخش مستقیم از حرم مطهر از امکانات و قابلیتهای نرمافزار حرم مجازی است.
در این مراسم همچنین پوستر و تیزر دومین جشنواره رسانهای امام رضا(ع) رونمایی شد تا دومین دوره این جشنواره به طور رسمی کار خود را آغاز کند.
مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی با برگزاری این جشنواره اهداف مهمی از جمله شناسایی و شبکهسازی خادمان رسانهای، تعمیم و گسترش تولیدات رسانهای مرتبط با سیره رضوی در بستر رسانههای گوناگون به ویژه رسانههای نوین و همچنین عمقبخشی به محتوای رسانهای مرتبط با سیره و معارف رضوی را دنبال میکند که با مشارکت اصحاب رسانه و عموم مردم محقق خواهد شد.