خبرگزاری کار ایران

پلیس راه آماده دریافت شکایات مردم از رانندگان اتوبوس‌

پلیس راه آماده دریافت شکایات مردم از رانندگان اتوبوس‌
کد خبر : ۱۵۴۷۳۷

اتوبوس‌های مسافربری به دلیل اینکه جان بیش از ۳۰ تا ۴۰ نفر را به همراه دارد برای پلیس از اهمیت بیشتر برخوردار بوده و هرگونه بی‌احتیاطی، اهمال کاری، نقص فنی خودرو و تخلفات رانندگان این وسایل نقلیه زیر ذره بین پلیس قرار دارد.

ایلنا: رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: این پلس در ایام نوروز آماده دریافت شکایات مردمی از تخلفات رانندگان ناوگان اتوبوس‌های مسافربری به وسیله سامانه ۱۱۰۱۲۰ است.

به گزارش ایلنا، سرهنگ «رضا رضایی»، با بیان این مطلب اظهار داشت: پس از وقوع چندین مورد حادثه برای اتوبوس‌های مسافربری در جاده‌های کشور طی سال ۹۲، پلیس راه استان اصفهان در راستای کاهش این گونه حوادثسختگیری‌های شدیدتری را برای رانندگان ناوگان اتوبوس‌های مسافربری اعمال کرد.

وی به آموزش سه هزار نفر از رانندگان اتوبوس‌های مسافربری از اول اسفند ماه توسط کار‌شناسان این پلیس اشاره کرد و گفت: اتوبوس‌های مسافربری به دلیل اینکه جان بیش از ۳۰ تا ۴۰ نفر را به همراه دارد برای پلیس از اهمیت بیشتر برخوردار بوده و هرگونه بی‌احتیاطی، اهمال کاری، نقص فنی خودرو و تخلفات رانندگان این وسایل نقلیه زیر ذره بین پلیس قرار دارد.

این مقام مسئول عنوان داشت: در این میان پلیس از نظارت‌های مردمی نیز بر تخلفات رانندگان متخلف غافل نشده و سامانه‌ای را به شماره ۱۱۰۱۲۰ طراحی کرده تا مسافران در صورت بروز تخلف، شماره اتوبوس را با ساعت و محل تخلف به این سامانه ارسال کنند تا پلیس در اولین پاسگاه ضمن متوقف کردن خودرو برخوردهای قانونی را با آن‌ها انجام دهد.

رضایی خاطر نشان کرد: مردم می‌توانند پیشنهادات، نظرات و انتقادات خود را نیز به این سامانه ارسال کنند تا بررسی‌های لازم توسط مدیران و فرماندهان نیروی انتظامی انجام گرفته و برای بهبود ماموریت‌ها و خدمت رسانی بهتر از آن‌ها استفاده شود.

ارسال نظر
پیشنهاد امروز