خبرگزاری کار ایران

یک دستگاه تریلر با برخورد با یک دستگاه کامیونت خاور در کاشان طعمه حریق شد

asdasd
کد خبر : ۶۴۹۶۵

مقارن ساعت 6: 50 دوشنبه (2/2/92) حریق یك دستگاه تریلر در آزاد راه امیر كبیر (نزدیكی پل راوند) کاشان پس از منحرف شدن دو خودرو از مسیر، تریلر دچار حریق شده و به علت گستردگی، حریق به كابین راننده نیز سرایت و آتش سوزی گسترده ای را موجب شد.

ایلنا - کاشان: مقارن ساعت 6: 50 دوشنبه (2/2/92) حریق یك دستگاه تریلر در آزاد راه امیر كبیر (نزدیكی پل راوند) کاشان پس از منحرف شدن دو خودرو از مسیر، تریلر دچار حریق شده و به علت گستردگی، حریق به كابین راننده نیز سرایت و آتش سوزی گسترده ای را موجب شد.

« روح الله فدائی» مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی کاشان  در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با اعلام این خبر اظهار داشت: شاهدات عینی حاکی از آن بود که پس از برخورد دوستگاه خودروی خاور و تریلر که به سمت کاشان طی مسیر میکردند،پس از منحرف شدن دو خودرو از مسیر، تریلر دچار حریق شده و به علت گستردگی، حریق به كابین راننده نیز سرایت و آتش سوزی گسترده ای را باعث، که راننده این کامیون به موقع خارج، و راننده خاور که خودروی آن آسیب جدی دیده بود دچار مصدومیت شده و به بیمارستان منتقل شد.

وی اظهار داشت:2 دستگاه خودرو اطفائیه سنگین و یک خوردو پشتیبانی آتش نشانی از ایستگاههای شماره 2و 3سازمان جهت مهار حریق به محل اعزام شده بود.

وی از کلیه هموطنان عزیز درخواست نمود تا در مواقع بروز سوانح رانندگی از تجمع در محیط حادثه جدا خودداری نموده ومامورین امداد ونجات سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی رادرانجام وظایف خود یاری کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز