خبرگزاری کار ایران

یک هشتم نهایی جام جهانی۲۰۱۴؛

اروگوئه صفر - کلمبیا ۲؛ جیمز ستاره ای تمام عیار / زردها به زردها رسیدند، پکرمن به فیلیپائو

اروگوئه صفر - کلمبیا ۲؛ جیمز ستاره ای تمام عیار / زردها به زردها رسیدند، پکرمن به فیلیپائو
کد خبر : ۱۸۱۲۲۴

جدال خوزه پکرمن و لوئیس فیلیپه اسکولاری در این مسابقه بی شک جذابیت های خاص خود را خواهد داشت. مصاف یک آرزانتینی و برزیلی برای صعود به جمع ۴ تیم مرحله پایانی.

دیدار تیم های اروگوئه و کلمبیا با نتیجه ۲ بر صفر به سود شاگردان پکرمن آرژانتینی به پایان رسید تا زردهای دوست داشتنی با صعود به دور یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۱۴ حریف برزیل شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم های فوتبال اروگوئه و کلمبیا در مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌جهانی۲۰۱۴ از ۳۰ دقیقه بامداد در ورزشگاه ماراکانا در شهر ریودوژانیرو به مصاف هم رفتند که شاگردان پکرمن این بازی را ۲ بر صفر به سود به پایان بردند تا مسافر دور یک چهارم نهایی جام جهانی شوند و حالا برزیل را مقابل خود خواهند دید. جدال خوزه پکرمن و لوئیس فیلیپه اسکولاری در این مسابقه بی شک جذابیت های خاص خود را خواهد داشت. مصاف یک آرزانتینی و برزیلی برای صعود به جمع ۴ تیم مرحله پایانی.

ترکیب کلمبیا:اوسپینا، زاپاتا، یپس، سانچس، آرمرو، آگوئیلار، گوتیرز، رودریگوئز(راموس)، کواردادو(گوآرین)، زونیگا، مارتینز

ترکیب اروگوئه:موسلرا، گودین، پریرا، رودریگوئز، فورلان(استوانی)، گیمنز، پریرا(رامیرز)، آروالو، گونزالز، ‌کاوانی، کاسرس

این بازی تحت تاثیر غیبت لوئیس سوارس مهاجم مطرح اروگوئه برگزار شد که به دلیل گاز گرفتن شانه کیلینی مدافع ایتالیایی ۹ مسابقه از همراهی تیمش محروم شد و ادامه جام بیستم را از دست داد.

دو تیم بازی درگیرانه ای را در دقایق ابتدایی به نمایش گذاشتند ولی سهم کلمبیا در مالکیت توپ و میدان و همچنین شوت به سمت دروازه بیشتر از رقیب آبی پوش بود و بالاخره مزد برتری خود را نیز دریافت کرد.

جیمز رودریگز مهاجم ۲۲ ساله این تیم برگ برنده پکرمن در نیمه نخست بود که در دقیقه ۲۸ دروازه اروگوئه را به زیبایی با ضربه ای سنگین از پشت محوطه جریمه باز کرد تا تیمش نیمه نخست را با برتری به رختکن برود. گل این مهاجم کلمبیایی یکی از گل های زیبای این دوره از رقابت ها خواهد بود.

در نیمه دوم اگرچه تابارس با انجام تعویض های هجومی در پی جبران یک گل عقب افتاده بود ولی جیمز رودریگز در دقیقه ۵۰ بار دیگر برای تیمش گلزنی کرد تا کلمبیا ۲ بر صفر پیش بیفتد. جیمز با این گل خود را ۵گله کرد تا بالاتر از مسی، نیمار و توماس مولر در صدر جدول گلزنان جام بیستم قرار بگیرد.

اروگوئه با از دست دادن سوارس انگار نظم تیمی خود را نیز از دست داده بود و تیمی نبود که مقابل در مرکله گروهی دیده بودیم تا جایی که حتی اندیشه های مربی بزرگی مثل تابارس هم نتوانست راهگشای این تیم باشد.

فورلان و کاوانی که از ستارگان اروگوئه محسوب می شدند، در این دیدار در حد و اندازه خود نبودند. فورلان که پا به سن گذاشته است و دیگر نشانی از مهاجم اماده جام جهانی ۲۰۱۰ نداشت و کاوانی هم آن ستاره ای که انتظار درخشش از وی می رفت، نبود. شاید اخراج سوارس بر روی این دو ستاره آبی ها نیز تاثیرگذار بود و روحیه خود را از دست داده بودند.

خوزه خیمنز از اروگوئه و پابلو آرمه رو از کلمبیا از داور این دیدار کارت زرد گرفتند. جیمز رودریگز نیز به عنوان بهترین بازیکن این مسابقه انتخاب شد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز