خبرگزاری کار ایران

کارگروه‌های تخصصی در پگاه آذربایجان شرقی تشکیل شد؛

توسعه فروش «غپآذر» و ارتقای کیفیت محصولات در دستور کار

توسعه فروش «غپآذر» و ارتقای کیفیت محصولات در دستور کار
کد خبر : ۹۷۹۱۲۰

فروش محصولات پگاه آذربایجان شرقی، در یک ماه اخیر به رقم ۵۷ میلیارد تومان رسید.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، احد فلاحی سرپرست شرکت پگاه آذربایجان شرقی، در دیدار با همکاران، ضمن اعلام این خبر، افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، توسعه بازارهای داخلی، در دستور کار شرکت قرار دارد.

او ایجاد کارگروه‌های تخصصی تحقیق و نوآوری ( کارگروه‌های تولید محصولات جدید و بازاریابی و فروش) و فعال کردن واحد تحقیق و توسعه در راستای ارتقاء کیفیت محصولات تولیدی را از برنامه‌های پیش روی شرکت برشمرد.

فلاحی، ضمن تاکید برتقویت روحیه همدلی، همبستگی و نشاط در شرکت تصریح کرد: با توجه به شیوع کرونا، حفظ سلامت همکاران به عنوان باارزش‌ترین دارائی‌ این سازمان، از مهمترین استراتژی‌های شرکت است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز