کارگروههای تخصصی در پگاه آذربایجان شرقی تشکیل شد؛
توسعه فروش «غپآذر» و ارتقای کیفیت محصولات در دستور کار
فروش محصولات پگاه آذربایجان شرقی، در یک ماه اخیر به رقم ۵۷ میلیارد تومان رسید.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، احد فلاحی سرپرست شرکت پگاه آذربایجان شرقی، در دیدار با همکاران، ضمن اعلام این خبر، افزود: با برنامهریزیهای انجام شده، توسعه بازارهای داخلی، در دستور کار شرکت قرار دارد.
او ایجاد کارگروههای تخصصی تحقیق و نوآوری ( کارگروههای تولید محصولات جدید و بازاریابی و فروش) و فعال کردن واحد تحقیق و توسعه در راستای ارتقاء کیفیت محصولات تولیدی را از برنامههای پیش روی شرکت برشمرد.
فلاحی، ضمن تاکید برتقویت روحیه همدلی، همبستگی و نشاط در شرکت تصریح کرد: با توجه به شیوع کرونا، حفظ سلامت همکاران به عنوان باارزشترین دارائی این سازمان، از مهمترین استراتژیهای شرکت است.