خبرگزاری کار ایران

دریافت گواهینامه استانی حمایت از مصرف‌کنندگان توسط فولاد هرمزگان

دریافت گواهینامه استانی حمایت از مصرف‌کنندگان توسط فولاد هرمزگان
کد خبر : ۸۳۳۳۰۰

مراسم اعطای گواهینامه استانی رعایت حقوق مصرف کنندگان با حضور مسئولان استانی برگزار و شرکت فولاد هرمزگان برای دومین بار موفق به اخذ این گواهینامه شد.

به گزارش ایلنا، در حاشیه‌ی این مراسم مدیر فروش و بازاریابی فولاد هرمزگان علل موفقیت این شرکت را این گونه تشریح کرد:

کیفیت و قیمت مطلوب و خدمات پس از فروش رضایت بخش ، باعث شده است تا این گواهینامه را  برای دومین بار دریافت کنیم.
مهدی شکرزاده افزود: یکی از اصولی که هر شرکت تولیدی و بازرگانی باید به‌آن پایبند باشد رعایت حقوق مصرف‌کنندگان است و در اصل بازاریابی، مشتری حرف اول را می‌زند و تولیدکننده همیشه باید به مشتری فکر کند و نیازهای او را مد نظر قرار دهد.
وی ادامه داد:یکی از کارهای خوبی که درفولاد هرمزگان انجام می‌شود و رضایت مشتری را به دنبال  دارد برگزاری سالانه‌ همایش و جلسات متعدد با مشتریان است .فولاد هرمزگان به صورت سالانه رضایت مندی مشتریان را مورد سنجش قرار می دهد و  در پی آن از آن ها درخواست می‌شود که نکات مورد نظر خود را به مدیریت انعکاس دهند.
مدیر فروش و بازاریابی فولاد هرمزگان ضمن بیان این‌که مواد اولیه مورد نیاز شرکت ، بیشتر در داخل تامین می‌شود گفت:  در راستای حمایت از تولید داخلی سعی کرده‌ایم مواد خام را از داخل تامین کنیم چرا که این کار باعث رشد و ارتقای روند تولید در کشور خواهد بود.
وی همچنین در خصوص صادرات این شرکت اظهار داشت: از زمانی که هرمزگان شروع به تولید کرد توانستیم به اقصی نقاط دنیا صادرات داشته باشیم که این نشان از کیفیت مناسب و توانایی فولاد هرمزگان در  رقابت با سایر شرکت ها و تولیدکننده ها در سطح بین المللی است.
انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز