افق کوروش موفق به دریافت تندیس بازاریابی نوین شد
به گزارش ایلنا، شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش در همایش بین المللی بازاریابی نوین با محوریت بازاریابی دیجیتال به جهت استفاده از راهبردها و روش های نوین بازاریابی مورد تقدیر قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، همایش بین المللی بازاریابی نوین با محوریت بازاریابی دیجیتال و با هدف شناخت ابعاد کاربردی بازاریابی دیجیتالی و در جهت توسعه بازار هدف و افزایش فروش در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار شد.
در این همایش که با حضور مقامات و فعالان اقتصادی، انجمن ها، اتحادیه های صنفی و سندیکاهای فعال کشور، اساتید دانشگاه ها، دانشجویان و صاحب نظران عرصه علم وصنعت برگزار شد، شرکت کنندگان بر اساس معیارِ گستردگی خدمات دیجیتالی، تعداد مشتری، خوشنام بودن و استفاده از روش های نوین بازاریابی مورد ارزیابی قرار گرفتند.
شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش نیز با توجه به خدمات نوین دیجیتالی و بهره گیری از روش های نوین بازاریابی و همچنین راه اندازی فروشگاه اینترنتی با برند اُکالا به عنوان واحد برگزیده این همایش مورد تجلیل قرار گرفت.
شایان توجه است؛ در این همایش مباحثی همچون مفهوم بازاریابی دیجیتالی ، تاریخچه و روند آن، معرفی مدل های نوین بازاریابی دیجیتالی (بازاریابی عصبی، بازاریابی محتوا و....)، تبیین نقش شبکه های اجتماعی در معرفی محصولات جدید و افزایش سهم بازار، معرفی جایگاه اپلیکیشن ها در توسعه بازاریابی دیجیتالی، شناسایی چالش های پیش رو در استفاده موثر صنایع کشور از بازاریابی دیجیتالی، آینده بازاریابی دیجیتال در توسعه کسب وکارهای نوین(هوش مصنوعی و....)، نقش اپراتورها در اعتلای بازاریابی دیجیتالی در ایران و تأثیر بازاریابی دیجیتال بر برندسازی شهرها و گردشگری مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.