روابط عمومی ها در معرفی صنعت کشور جهادی عمل کنند
مقام وزیر صنعت ،معدن و تجارت درامور تولید گفت: روابط عمومی برای شناساندن توانمندی های تولیدی و صنعتی کشور به همه اقشار و تبیین دستاورد های نظام اسلامی و دولت تدبیر و امید ،جهادی کار کنند.
به گزارش ایلنا به نقل از شاتا ؛ « رضا رحمانی » در سومین گردهمایی مدیران روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت در بندر عباس با بیان این مطلب ، افزود : روابط عمومی ها برای شناساندن توانمندی های صنعتی و تولیدی کشوروانتشار نشاط و امید در جامعه جهادی کار کنند.
وی گفت: در طرح رونق تولید در سال 96 هم ادامه خواهد یافت و علاوه بر تامین مالی ،نوسازی صنایع ،نوسازی صنوف تولیدی و نوسازی و تجهیز معادن نیزاز محورهای اصلی است
به گفته رحمانی ؛ برای اولین بار در کشور راهبردی صنعتی کشور مبتنی بر آمایش سرزمینی و توجه به مزیت های مناطق تدوین شده است که 12 اولویت در آن مشخص شده است.
وی تاکید کرد :برگزاری تورها و بازدیدهای صنعتی به ویژه برای دانش آموزان و نوجوانان باید به طور جدی مد نظر قرار گیرد.
قائم مقام وزیر صنعت، معدن وتجارت گفت :رشد صنعتی و سرمایه گذاری در سال های گذشته منفی بود و با تلاش های بسیار به رشد مثبت در دولت تدبیر و امید دست یافتیم.
به گفته وی ؛اجرای طرح رونق تولید برای تامین مالی واحدهای تولیدی و صنعتی در سال 96 نیز ادامه خواهد داشت.
رحمانی تصریح کرد : سال 96 علاوه بر تامین مالی و سرمایه در گردش واحدهای تولیدی و صنعتی، نوسازی صنایع، صنوف تولیدی و تجهیز و نوسازی معادن نیز در اولویت برنامه های وزارتخانه قرار می گیرد.
وی یادآور شد : سال 92 و ابتدای استقرار دولت تدبیر و امید 8 هزار واحد راکد در شهرک های صنعتی کشور وجود داشت که با احیای 5 هزار واحد این تعداد به 3 هزار واحد در شهرک ها کاهش یافت.
رحمانی تاکید کرد : تقویت صندوق های حمایتی در بخش های مختلف نیز از اولویت های اصلی وزارت صنعت، معدن وتجارت است.