خبرگزاری کار ایران

تسهیلات 300 میلیونی برای خرید خودروهای کرمان موتور

تسهیلات 300 میلیونی برای خرید خودروهای کرمان موتور
کد خبر : ۱۵۴۵۱۹۵

سیگما مرجعی معتبر و تسهیل‌گر برای ارائه خدمات خرید و فروش آنلاین تخصصی خودروهای صفر و کارکرده کرمان موتور است.

به گزارش ایلنا، شرکت مدیریت اطلاعات نوین ارگ با نام تجاری مانا، به پشتوانه کرمان موتور و با تیم متخصص و باتجربه پلتفرم سیگما را برای خرید و فروش خودروهای کارکرده و صفر کرمان موتور طراحی و اجرا کرده است. بستر «سیگما» در راستای بهبود تجربه مشتری‌های محصولات کرمان موتور برای خرید و فروش آنها فعالیت می‌کند.

همچنین یکی از اهداف اصلی این پلتفرم در اولین قدم حذف واسطه‌ها و همچنین کاهش دغدغه‌های موجود در هنگام خرید و فروش خودرو و حذف بستر کلاهبرداری‌ها و مشکلات در هنگام خرید و فروش خودرو است.

تسهیلات 300 میلیونی برای خرید خودروهای کرمان موتور

سیگما مرجعی معتبر و تسهیل‌گر برای ارائه خدمات خرید و فروش آنلاین تخصصی خودروهای صفر و کارکرده کرمان موتور است. فرآیند شفاف و امن در کنار کارشناسی و قیمت گذاری دقیق و خرید اعتباری، از امکانات ویژه‌ای است که پلتفرم سیگما زیر نظر شرکت کرمان موتور برای کاربران خود فراهم کرده است.

تسهیلات 300 میلیون تومانی در شرایط ویژه سیگما

پلتفرم سیگما در شرایط فروش ویژه‌ای که برای مشتریان خود در نظر گرفته است، با عقد تفاهم نامه با یکی از بانک‌ها، توانایی پرداخت تسهیلات 300 میلیون تومانی را دارد. این تسهیلات 18 ماهه و با سود چهار درصد سالیانه در اختیار مشتریانی که قصد خرید خودروهای کارکرده )یا صفر شماره گذاری شده (کرمان موتور را دارند، قرار می‌گیرد.

به عنوان مثال اگر خریدار خودرو، برای خرید خودروی مورد نظر خود مبلغ 300 میلیون تومان نیاز داشته باشد، توسط سیگما به بانک مورد نظر معرفی شده و بعد از فرآیند اعتبارسنجی )یک یا دو روز کاری( یک کالا کارت به خریدار توسط بانک داده می‌شود. در نهایت مبلغ خریدار و مبلغ کالا کارت توسط سیگما دریافت می‌شود و بعد از کسر درصد حق العملکاری، کل مبلغ خودرو برای فروشنده واریز و مراحل بعدی معامله خودرو تکمیل خواهد شد.

تسهیلات 300 میلیونی برای خرید خودروهای کرمان موتور

نکته قابل توجه در پرداخت این تسهیلات آن است که سند خودرو در رهن نخواهد بود و بعد از انجام معامله سند به نام خریدار شده و تنها تعهد پرداخت اقساط تسهیلات به بانک را خواهند داشت.

ثبت درخواست فروش با مشخصات دقیق و برگه کارشناسی معتبر سیگما، ثبت درخواست خرید محصولات کرمان موتور توسط خریداران به همراه طرح تعویض خودرو از جمله خدماتی است که پلتفرم سیگما در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

همچنین از دیگر برنامه‌های سیگما، تلاش برای افزایش مبلغ تسهیلات برای افزایش قدرت خرید متقاضیان و خریداران خودروهای کرمان موتور است.

پلتفرم سیگما بستری امن و سریع برای خرید و فروش خودروهای کارکرده و صفر کرمان موتور است و با توجه به گسترش بازار محصولات این شرکت در سطح کشور، سیگما در تلاش است تا تعداد نمایندگی‌های خود را افزایش داده تا بتواند خدمات خود را با بالاترین کیفیت و با هدف رضایت مشتریان در سراسر کشور ارائه دهد.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز