خبرگزاری کار ایران

معرفی 10 تا از بهترین هتل های بلوار کشاورز تهران

معرفی 10 تا از بهترین هتل های بلوار کشاورز تهران
کد خبر : ۱۵۴۳۶۲۹

بلوار کشاورز تهران، بلواری شرقی غربی در منطقه 6 پایتخت است که میدان ولیعصر را به خیابان دکتر قریب وصل می‌کند. در این مطلب هتل های بلوار کشاورز تهران و حوالی آن را به شما معرفی می‌کنیم.

اگرچه همه ما تهران را به شلوغی و دود و دم آن می‌شناسیم، اما این شهر مهم مراکز تفریحی و جاذبه‌های گردشگری متعددی دارد. تهران روزهای زیادی از سال میزبان مسافران داخلی و خارجی است که به قصد تجارت، تفریح، خرید و استفاده از امکانات پایتخت به این شهر سفر می‌کنند. هتل های بلوار کشاورز تهران به دلیل موقعیت جغرافیایی خوبی که دارند از جمله بهترین هتل‌های پایتخت برای اقامت محسوب می‌شوند.

بلوار کشاورز از میدان ولیعصر آغاز و در بخش غربی به خیابان دکتر قریب ختم می‌شود. این بلوار در منطقه 6 واقع شده و حدود دو کیلومتر و 200 متر امتداد دارد. چه بخواهید در هتل های 5 ستاره تهران بمانید و چه به دنبال هتلی ارزان و قیمت مناسب باشید، در بلوار کشاورز و اطراف آن گزینه‌های خوبی برایتان پیدا می‌شود.

برای رزرو هتل‌های بلوار کشاورز و هر جای دیگر پایتخت و کشور، روشی آسان وجود دارد که از طریق آن می‌تواند در کمترین زمان بهترین اقامتگاه را رزرو کنید. رزرو هتل از ایران هتل آنلاین به صورت اینترنتی راهی مطمئن و سریع برای رزرو هتل است. این سایت معتبر ریز اطلاعات هتل‌ها را در سایت خود قرار می‌دهد و با تضمین کمترین قیمت خیالتان را بابت محل اقامت‌تان راحت می‌کند.

لیست هتل های بلوار کشاورز تهران

بلوار کشاورز یکی از بهترین محله‌های پایتخت است که دسترسی خوبی به نقاط مختلف شهر دارد. از این بلوار تقریبا با یکی دو تا تاکسی می‌توان به تمام خیابان‌های اصلی تهران رسید. به همین دلیل در اطراف بلوار کشاورز هتل‌های متعددی فعالیت دارند. در این بخش فهرستی از بهترین هتل های تهران که در بلوار کشاورز واقع شده‌اند را آورده‌ایم تا اگر قصد اقامت در این محله را دارید، انتخابی آگاهانه داشته باشید.

هتل اسپیناس بلوار تهران

لوکیشن هتل: تهران، بلوار کشاورز، حدفاصل خیابان فلسطین و نادری

هتل اسپیناس بلوار تهران یکی از معروف‌ترین هتل های بلوار کشاورز تهران است. این هتل در سال 1389 فعالیت خود را در مرکز شهر آغاز کرده و دارای 100 واحد اقامتی است.

ساختمان هتل اسپیناس بلوار تهران، معماری ظریف و هنرمندانه‌ای دارد و در طراحی و ساخت آن از تلفیق عناصر مدرن با اقلام طبیعی استفاده شده است. از مزایای اقامت در این هتل 5 ستاره می‌توان به فضای مدرن، دکوراسیون لوکس، امکانات کافی، موقعیت مکانی عالی و پرسنل مجرب اشاره کرد.

هتل لاله تهران

معرفی 10 تا از بهترین هتل های بلوار کشاورز تهران

لوکیشن هتل: تهران، خیابان فاطمی، نبش حجاب

هتل لاله یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های 5 ستاره تهران در فاصله یک و نیم کیلومتری از بلوار کشاورز است. این هتل باسابقه در سال 1350 بهره‌برداری شده و به منظور ارتقای سطح کیفی خدمات در سال 1400 مورد مرمت قرار گرفته است.

هتل لاله تهران دارای ساختمانی 13 طبقه است و 370 اتاق و سوئیت دارد که در طبقات مختلف هتل پراکنده شده‌اند. این هتل در نزدیکی بوستان لاله واقع شده و اتاق‌های آن چشم‌انداز زیبایی رو به رشته‌کوه‌های دماوند دارند.

هتل تهران رویال تهران

لوکیشن هتل: تهران، بلوار کشاورز، نبش خیابان طوس، پلاک 14

یکی دیگر از هتل های بلوار کشاورز تهران، هتل 4 ستاره و مجلل تهران رویال است. این هتل نوساز در سال 1402 به بهره‌برداری رسیده و ساختمانی مدرن و زیبا دارد.

هتل چهار ستاره تهران رویال 72 واحد اقامتی دارد که هر کدام با امکانات رفاهی مناسب و پیشرفته پر شده‌اند. واحدهای اقامتی این هتل لوکس در 8 تیپ دسته‌بندی می‌شوند که شامل اتاق‌های سینگل، توئین، دبل، تریپل، سینگل کینگ، دبل کینگ، رویال کینگ و سوئیت می‌شود.

از امکانات هتل تهران رویال نیز می‌توان به مجموعه آبی رویال، تالارهای تشریفات و پذیرایی، آرایشگاه، سالن ماساژ و باشگاه رویال اشاره کرد. این هتل در نزدیکی بسیاری از مکان‌های دیدنی شهر واقع شده و دسترسی خوبی به نقاط مختلف تهران دارد.

هتل آتانا تهران

معرفی 10 تا از بهترین هتل های بلوار کشاورز تهران

لوکیشن هتل: تهران، میدان فلسطین، خیابان طالقانی غربی، پلاک 401

آتانا هتلی 4 ستاره در بلوار کشاورز است که آغاز فعالیت آن به سال 1398 برمی‌گردد. این هتل 11 طبقه دارد که 6 طبقه از آن‌ها به واحدهای اقامتی هتل اختصاص دارند. هتل آتانا تهران طراحی مدرن و چشم‌نوازی دارد و دارای 85 واحد اقامتی مجهز و دلباز است. این هتل طبق استانداردهای صنعت هتلداری از مهمانان پذیرایی می‌کند و امکانات و خدمات رفاهی مناسب و به‌روزی دارد.

هتل حجاب تهران

لوکیشن هتل: تهران، بلوار کشاورز، خیابان حجاب، نبش کوچه پنجم

هتل حجاب تهران در سال 1393 مقابل پارک لاله فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل نیز همچون سایر هتل های بلوار کشاورز تهران دسترسی خوبی به مراکز گردشگری، اداری و تجاری شهر دارد. هتل حجاب تهران در منطقه‌ای خوش آب و هوا واقع شده و دارای 43 واحد اقامتی مجهز است. این هتل از نظر موقعیت مکانی، تمیزی و نظافت اتاق‌ها و عملکرد کارکنان توانسته امتیاز بالایی را از مهمانان خود دریافت کند.

هتل ولیعصر تهران

لوکیشن هتل: تهران، بالاتر از میدان ولیعصر، نبش کوچه غزایی عتیق

هتل سه ستاره ولیعصر در سال 1399 در فاصله یک و نیم کیلومتری از بلوار کشاورز تهران افتتاح شده است. این هتل 56 اتاق و سوئیت با امکانات کافی دارد و اقامتی راحت را در قلب پایتخت به شما هدیه می‌هد. اگرچه مدت زیادی از افتتاح هتل ولیعصر تهران نمی‌گذرد، اما این هتل توانسته در همین مدت کوتاه توجه مهمانان را جلب کند و در شمار بهترین هتل های بلوار کشاورز تهران قرار گیرد.

هتل ورزش تهران

لوکیشن هتل: تهران، خیابان حجاب، جنب کانون، پلاک 16

هتل ورزش تهران در سال 1391 در دو کیلومتری بلوار کشاورز به بهره‌برداری رسیده و در سال 1393 بازسازی شده است. این هتل دارای ساختمانی 2 طبقه است و 24 واحد اقامتی دارد.

هتل ورنوس تهران

معرفی 10 تا از بهترین هتل های بلوار کشاورز تهران

لوکیشن هتل: تهران، میدان ولیعصر، بلوار کشاورز، نبش خیابان ورنوس

هتل ورنوس تهران به عنوان هتلی سه ستاره در سال 1399 بازگشایی شد. این هتل نوساز ساختمانی با 5 طبقه مثبت و 2 طبقه منفی دارد که 56 اتاق و سوئیت را در خود جای داده است. از مزایای اقامت در این هتل علاوه بر موقعیت مکانی می‌توان به تمیزی و نظافت اتاق‌ها، قیمت نسبتا خوب و برخورد محترمانه پرسنل اشاره کرد.

هتل امید تهران

لوکیشن هتل: تهران، میدان انقلاب، خیابان کارگر شمالی، خیابان 16 آذر، خیابان نصرت شرقی، پلاک 22

هتل امید تهران هتلی دو ستاره واقع در میدان انقلاب و یک کیلومتری بلوار کشاورز است. این هتل در سال 1392 راه‌اندازی شده و در سال 1396 به منظور ارتقای سطح کیفی خدمات و به‌روزرسانی امکانات مورد مرمت و بازسازی قرار گرفته است.

در بازسازی هتل امید تهران فضاهایی مدرن برای اقامت ایجاد شد و تجهیزات و امکانات جدیدی به هتل اضافه گردید. این هتل 2 ستاره در حال حاضر 23 واحد اقامتی شامل اتاق‌های یک تخته تا پنج تخته دارد. جالب است بدانید که برخی از اتاق‌های این مجموعه را می‌توانید برای 6 ساعت و بین ساعت 10 صبح تا 16 با قیمت کمتری رزرو کنید؛ بنابراین اگر کاری ضروری در حوالی هتل دارید و می‌خواهید استراحتی کوتاه داشته باشید یا وسایل خود را در جای مطمئنی قرار دهید، هتل امید تهران گزینه مناسبی است.

هتل البرز تهران

لوکیشن هتل: تهران، خیابان وصال شیرازی، تقاطع بزرگمهر

هتل البرز تهران یکی از باسابقه‌ترین هتل های بلوار کشاورز تهران است که بازگشایی آن به سال 1374 برمی‌گردد. این هتل سه ستاره در سال 1393 بازسازی شده و اکنون امکانات و خدمات مناسبی دارد. هتل البرز تهران ساختمانی 5 طبقه با ظاهری جذاب دارد. این هتل دارای 84 واحد اقامتی شامل اتاق‌های دبل، توئین و سوئیت سه نفره است.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز