خبرگزاری کار ایران

همه خدمات درمانی، یکجا و آنلاین

همه خدمات درمانی، یکجا و آنلاین
کد خبر : ۱۵۴۱۶۵۵

خوشبختانه تکنولوژی کاری کرد که انسان از انجام امور اضافی راحت شود و کار‌های خود را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهد. علاوه بر آن کمک می‌کند تا امکانات بیشتر در دسترس قرار بگیرند و مدیریت زمان هم برای افراد راحت‌تر شود و هزینه‌ها هم کاهش یابد. در این بین دریافت نوبت پزشکی از جمله اموری است که برای بسیاری از افراد نگران‌کننده و هزینه بر است. چرا که نوبت گرفتن از مرکز درمانی که شلوغ و پررفت و آمد است، واقعاً کار دشواری است. اما دکترتو با ایجاد لاین جدید خود در نوبت دهی آنلاین این امر را برای تمامی افراد در سراسر ایران آسان کرده است. همه خدمات درمانی، یکجا و آنلاین را از دکترتو بخواهید. با ما همراه باشید تا شما را بیشتر با این لاین آشنا کنیم.

نوبت دهی آنلاین چیست؟

 

ارائه ابزار نوبت دهی آنلاین مرکز درمانی از جمله خدمات جدیدی است که به شما کمک خواهد کرد در سریع‌ترین زمان ممکن نوبت خود را رزرو کنید. شما می‌توانید با کمک سرویس یاد شده بهترین مراکز درمانی در دکترتو را مشاهده کنید تا تصمیم‌گیری در زمینه انتخاب مرکز برایتان آسان‌تر شود.

از قابلیت‌های بسیار مهم و کاربری این ابزار این است که فرقی نمی‌کند شما در کدام استان و شهرستان زندگی می‌کنید، همچنین فرقی نمی‌کند که در چه ساعتی از شبانه روز قصد دارید برای نوبت گرفتن اقدام کنید، شما می‌توانید به صورت ۲۴ ساعته و آنلاین با جستجو مرکز درمانی مورد نظر در سامانه دکترتو، نوبت خود را به صورت آنلاین رزرو کنید.

در این روش شما می‌توانید هر نوع خدمت یا خدماتی را از جانب خدمت دهنده در سامانه انتخا اطلاعات و نوبت خود را حذف یا ویرایش کنید و آن را به روز‌ها و ساعات دیگری انتقال دهید. همچنین می‌توانید با استفاده از کد رهگیری که سیستم به شما ارائه می‌دهد، اتصال مستقیم به درگاه بانکی برای پرداخت هزینه داشته باشید.

مزایای نوبت دهی آنلاین در دکترتو چیست؟

نوبت گرفتن به صورت آنلاین و یکجا در دکترتو دارای مزایای بسیار زیادی است که ما در این قسمت به چند مورد از مهم‌ترین آن‌ها اشاره می‌کنیم:

دسترسی راحت و سهولت استفاده

 

همه خدمات درمانی، یکجا و آنلاین

یکی از مهم‌ترین مزایای نوبت دهی آنلاین این است که بیمار می‌تواند در هر ساعت از شبانه روز به ساده‌ترین و بی‌دردسرترین شکل ممکن نوبت خود را از پزشک یا بیمارستان مورد نظر دریافت کند. از طرف دیگر این سیستم برای مدیریت کلینیک یا پزشک کار می‌کند. پس در تمام ایام هفته و هر ساعتی که بخواهید حتی روز‌های تعطیل که بیشتر مطب‌ها تعطیل است، می‌توانید یک پزشک خوب پیدا کنید و دیگر لازم نیست نگران این باشید که آیا پرسنل یا منشی در مطب حضور دارند که پاسخ دهی داشته باشند یا خیر.

کاهش هزینه‌ها

با استفاده از نوبت دهی آنلاین دیگر لازم نخواهد بود حتماً هزینه‌ای را برای رفت و آمد به مطب یا بیمارستان صرفاً برای نوبت‌گیری پرداخت کنید. شما می‌توانید در خانه یا محل کار خود بنشینید و تنها با چند کلیک ساده در سامانه دکترتو پزشک یا مرکز درمانی که در شهر شما حضور دارد را پیدا کنید.

ارائه و دریافت نوبت در زمان دلخواه

یکی دیگر از مزایای بسیار خوب نوبت دهی اینترنتی مراکز درمانی این است که شما می‌توانید نوبت خود را طبق ساعت و روزی که راحت‌تر هستید، انتخاب کنید. بیمار می‌تواند از بین ده‌ها پزشکی که سامانه به او پیشنهاد می‌دهد، پزشکی را انتخاب کند که نوبت ویزیت آن با ساعت و روز بیمار متناسب است.

چرا بهتر است از سیستم نوبت دهی اینترنتی استفاده کنیم؟

یکی از دلایل اصلی فراگیر شدن نوبت دهی اینترنتی این است که از اتلاف وقت بیماران و پزشکان جلوگیری می‌شود. همچنین مشکلاتی مربوط به اخذ نوبت از پزشکان به صورت حضوری در این سیستم رفع خواهد شد. این سیستم‌ها به پزشکان انگیزه می‌دهند تا کمتر از به پرسنل و منشی وابسته شوند و بیشتر تمرکز خود را روی خدمات پزشکی بگذارند. از طرفی باعث می‌شود تا دغدغه‌های بیماران برای نوبت‌گیری حضوری و رفت و آمد و شلوغی‌های خیابان و همچنین منتظر ماندن در صف بیماران برای ویزیت با پزشک کمتر شود.

در واقع با نوبت دهی اینترنتی در بهترین مراکز درمانی افراد می‌توانند طبق همان ساعتی که سامانه به آن‌ها ارائه می‌دهد، به مطب پزشک مراجعه کنند و با کمترین معطلی و اتلاف وقت، پزشک خود را ملاقات کنند. علاوه بر همه این‌ها مشکلاتی همچون عدم نوبت دهی در روز‌های تعطیل، عدم پاسخ دهی منشی‌های مطب و غیره هم با آنلاین شدن نوبت دهی کاملاً حل شده است.

 

همه خدمات درمانی، یکجا و آنلاین

عملکرد سیستم نوبت دهی آنلاین به چه صورت است؟

هر سامانه و نرم‌افزاری برای خود ساز و کار مختص به خود را دارد. اما به طور کلی یک عملکرد استاندارد برای فعالیت‌های هر سازمان تعریف شده و براساس آن به بیماران نوبت داده خواهد شد. از طریق ارسال پیامک هم زمان مناسب بیماران در مطب پزشک یادآوری و اطلاع داده خواهد شد که این موضوع از جمله بهترین قابلیت‌های نوبت دهی آنلاین است.

سیستم نوبت دهی اینترنتی مراکز درمانی به صورت کاملاً هوشمند طراحی شده‌اند و امکان بروز خطای انسانی در آن‌ها به صفر رسیده است. در سیستم‌های قدیمی و سنتی این اشتباه وجود داشت که برای دو بیمار یک زمان نوبت تعیین می‌شد و یا نوبت‌ها معطلی زیادی داشتند که این مشکل در نوبت دهی آنلاین کاملاً برطرف شده است.

سیستم نوبت دهی آنلاین بسیار دقیق است و بر بستر اینترنت مشغول به فعالیت هستند. شما می‌توانید همه خدمات درمانی که به آن نیاز دارید را در یک سامانه به صورت یکجا و آنلاین دریافت کنید و لزومی ندارند وقت و انرژی خود را برای گشت و‌گذاری در خیابان‌ها برای پیدا کردن پزشک و نوبت گرفتن تلف کنید. در ضمن در نوبت دهی آنلاین تمام اطلاعات بیمار و زمینه‌های بیماری او به صورت محرمانه در سیستم ثبت خواهد شد. در واقع یک پرونده پزشکی برای بیمار در سامانه ایجاد می‌شود که می‌توان آن را به پزشکان عمومی و متخصص ارائه داد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز