خبرگزاری کار ایران

بررسی شرکت توسعه هتل سازی دریا؛

کارت تخفیف راهکاری برای کمک به رونق گردشگری

کارت تخفیف راهکاری برای کمک به رونق گردشگری
کد خبر : ۱۵۴۰۶۶۴

هر گردشگری می‌تواند با در دست داشتن کارت‌های تخفیف‌دار از امکانات گوناگون هتلها در شهرهای مقصد استفاده کند.

ایلنا؛ چند سالی است که مسائل بین‌المللی و اخبار منتشر شده از ایران باعث شده تا گردشگران خارجی مااند قبل دیگر ایران را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب نکنند و همین موضوع هم باعث کسادی در صنعت هتلداری ایران شده است.

این در حالی است که در سال ۱۳۹۵ و با زمزمه‌های رفع تحریم‌ها تعدادی از هتل‌های خارجی برای سرمایه گذاری در کشوراعلام آمادگی کرده بودند.

اما هنوز هم شرکت‌هایی در ایران هستند که با وجود شرایط سخت اقتصادی و تحریمی سعی در توسعه گردشگری دارند.

شرکت توسعه هتل‌سازی دریا

شرکت توسعه هتل‌سازی دریا، در سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را با هدف کاهش هزینه‌های سفر و با اعطای کارت تخفیف آغاز کرد و با استفاده از کارت‌های تخفیف امکان رزرو هتل‌های گوناگون در شهرهای کیش و مشهد را فراهم آورد.

 دفتر خدمات مسافرتی "دریا گشت نیلگون" که زیر مجموعه این شرکت است به فروش بلیط‌های چارتری، ارزان قیمت و با کیفیت می‌پردازد، ضمن آنکه مجتمع توریستی پارادایس رامسر، که دارای امکاناتی از قبیل موقعیت نزدیک به تله کابین رامسر، ساحل اختصاصی و اسکله رو به دریا است و رستوران و تریای ساحلی نیز دارد توسط این شرکت احداث شده است.

چگونه از کارت‌های اعتباری تخفیف‌دار استفاده کنیم؟

هر گردشگری می‌تواند با در دست داشتن کارت‌های تخفیف‌دار از امکانات گوناگون هتلها در شهرهای مقصد استفاده کند.

امکاناتی نظیر ۱۰ روز اقامت رایگان در ۲۸ شهر توریستی کشور، که هر اقامت برای چهار نفر و به مدت چهار روز و سه شب در نظر گرفته است و رزرو هتل با قیمت روز برای مدت ده سال و برای هر شب ۴۵۰ هزار تومان و با پرداخت اقساط و .... که بسیار به صرفه است.

کارتهای اعتباری تخفیف‌دار هتل‌های شمال ایران

کارت‌های اعتباری تخفیف‌دار هتل‌های شمال ایران ۱۰ ساله بوده که شامل ۱۰ روز اقامت رایگان به مدت سه شب و به ظرفیت چهار نفر است، در اقامتگاه‌های طرف قرارداد شرکت در شهرهای شمالی، امکان تعویض پنج اقامت رایگان با هتل‌های طرف قرارداد شهرهای مشهد، اصفهان، شیراز، تبریز و امکان استفاده از تخفیفات سفرهای داخلی و خارجی تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال فراهم شده است.

از دیگر امکانات این کارت‌های تخفیف‌دار می‌توان سفر بدون محدودیت به مدت ۱۰ سال، امکان استفاده از اقامت رایگان هدیه در صورت مسافرت‌های مکرر در مدت عضویت، امکان خرید به صورت اقساط بدون بهره و۳۰ درصد تخفیف، برای پرداخت نقدی اشاره کرد.

مشخصات کارت‌های اعتباری تخفیف‌دار هتل مشهد

۱۰ سفر در طول یک یا ده سال به مدت سه شب و به ظرفیت چهار نفر به شهر مشهد، در اقامتگاه‌های طرف قرارداد، امکان تعویض پنج اقامت رایگان با هتل‌های طرف قرارداد شهرهای اصفهان، رامسر، چالوس، شیراز، تبریز و ...امکان استفاده از تخفیفات سفرهای داخلی و خارجی تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال به مدت ۱۰ سال بدون محدودیت تعداد سفر و امکان استفاده از اقامت رایگان هدیه در صورت مسافرت‌های مکرر در مدت عضویت.

هم‌‌چنین امکان خرید به صورت اقساط بدون بهره، ۳۰ درصد تخفیف، برای پرداخت نقدی نیز از دیگر امکانات این کارت برای شهر مشهد است.

کارت اعتباری تخفیف هتل کیش، ۱۰ ساله

گردشگران کیش با در اختیار داشتن کارت‌های تخفیف می‌توانند ۱۰ بار اقامت رایگان به مدت سه شب و به ظرفیت چهار نفر، در اقامتگاه‌های طرف قرارداد شرکت در جزیره کیش داشته باشند که البته امکان تعویض پنج اقامت رایگان با هتل‌های طرف قرارداد شهرهای مشهد، اصفهان و رامسر، چالوس، شیراز، تبریز و .. نیز وجود دارد و استفاده از تخفیفات سفرهای داخلی و خارجی تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال، به مدت ۱۰ سال بدون محدودیت تعداد سفر نیز از دیگر امکانات این مجموعه است.

امکان استفاده از اقامت رایگان هدیه در صورت کثیرالسفر بودن در مدت عضویت، توانایی خرید به صورت اقساط بدون بهره و ۳۰ درصد تخفیف، برای پرداخت نقدی نیز از دیگر مزایای این کارت‌ها است.

مشخصات کارت اعتباری تخفیف‌دار هتل VIP

پنج اقامت رایگان در هتل‌های پنج ستاره داخلی برای سه نفر به مدت سه شب و چهار روز، با امکان انتخاب در شهرهای تهران، مشهد، قشم، تبریز، اصفهان، شیراز، یزد و استان‌های گیلان و مازندران،...۳۰۰ میلیون ریال تخفیفات سفرهای داخلی و خارجی، ترانسفر فرودگاهی در تمامی پروازهای داخلی و خارجی و امکان خرید به صورت اقساط با تسهیلات آسان و ۳۰ درصد تخفیف، برای پرداخت نقدی از دیگر امکانات این مجموعه است.

مشخصات کارت‌های اعتباری تخفیف‌دار هتل تک اقامتی، ۵ ساله

کارت‌های تخفیف‌دار هتل شامل پنج سال استفاده از خدمات و تخفیف هتل‌ تا سقف ۴۰ میلیون ریال، یک اقامت رایگان برای یکی از شهرهای مشهد، رامسر و یا اصفهان، امکان استفاده از تخفیفات سفرهای داخلی و خارجی تا سقف ۴۰ میلیون ریال، به مدت پنج سال را شامل می‌شود.

هم‌چنین امکان استفاده از اقامت رایگان هدیه در صورت مسافرت‌های مکرر در مدت عضویت، امکان خرید به صورت اقساط و ۳۰ درصد تخفیف، برای پرداخت نقدی نیز از دیگر امتیازات ویژه کارت‌های تحفیف‌دار شرکت توسعه هتل سازی دریاست.

انتهای پیام/
مرجان شرف
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز