خبرگزاری کار ایران

دستگیره هوشمند اتاق خواب؛ معرفی 5 مدل برتر دستگیره دیجیتال اتاق

دستگیره هوشمند اتاق خواب؛ معرفی 5 مدل برتر دستگیره دیجیتال اتاق
کد خبر : ۱۵۳۹۷۰۳

یکی از روش‌های افزایش امنیت درب داخل منزل، استفاده از دستگیره هوشمند اتاق خواب می‌باشد؛ در واقع دستگیره‌های درب هوشمند، در انواع مدل اثر انگشتی، رمزی، تشخیص چهره و ... این امکان را به شما می‌دهند تا ضمن ضد سرقت کردن درب اتاق و غیر قابل هک شدن، از مزیت‌هایی مانند؛ داشتن دستگیره زیبا و مدرن، باز شدن فوری درب اتاق و ... بهره‌مند شوید. اما در صورتی که مدل متناسب با نیاز خود را از شرکت معتبر دریافت نمایید!

همیشه افزایش امنیت اتاق خواب برای بسیاری از افراد یک چالش بوده، در این صورت دستگیره‌ دیجیتال می‌تواند به عنوان یک ابزار با برخورداری از تکنولوژی هوشمند سازی، به شما در بالا بردن امنیت و یا حفظ حریم شخصی‌تان کمک کند! اما بهتر است قبل از انتخاب یک دستگیره دیجیتال از شرکت معتبری مانند شرکت هوشمند سازی اسمارتوم مشاوره دریافت نمایید. چرا که انواع مختلفی از دستگیره‌های درب چوبی اتاق در بازار موجود بوده و تنوع در آن سبب سردرگمی شما خواهد شد. بنابراین باید قبل از اقدام به خرید از یک کارشناس مجرب و معتبر مشاوره بگیرید یا به نکات و ویژگی یک دستگیره خوب که در ادامه شرح داده می‌شود، توجه داشته باشد.

 

یک دستگیره هوشمند اتاق خواب چه ویژگی‌های باید داشته باشد؟

این نوع از دستگیره که به آن دیجیتال گفته می‌شود، مجهز به قفل اتوماتیک درب است که معمولا با سیستم اثر انگشت، صفحه کلید یا حتی اسکن چهره (تشخیص چهره) باز و بسته می‌شود.

این محصول به اپلیکیشن تلفن همراه متصل می‌گردد و اغلب دارای سیستم آلارم سرقت هم می‌باشد. در یک کلام دستگیره‌های الکترونیکی هوشمند ضمن داشتن ظاهری لوکس، امنیت خانه را به شکل چشمگیری افزایش می‌دهند.

بسیاری از افراد تصور می‌کنند دستگیره دیجیتال همان دستگیره برقی یا شارژی است که فقط نحوه باز شدن آن متفاوت (پین دار، کارتی و ...) می‌باشد! اما بد نیست کمی هم از دید متفاوت به این ابزار مدرن نگاه کنیم.

یک دستگیره هوشمند اتاق خواب قطعا به یک سری ویژگی‌ها و امکانات محدود نمی‌شود و شما می‌توانید انتظارات بیشتری از آن داشته باشید.

ویژگی‌هایی که باید یک دستگیره دیجیتال اتاق داشته باشد:

  • دریافت گزارش از تاریخچه ورود یا دسترسی افراد
  • امکان اضافه کردن دسترسی به اعضای خانواده یا آشنایان جهت ورود به اتاق
  • امکان اتصال به وای فای
  • امکان اتصال به تلفن همراه جهت مدیریت دستگیره درب هوشمند از راه دور
  • باز شدن درب اتاق خواب از طریق تشخیص چهره، اثر انگشت، پین، تشخیص کف دست، تگ (این موارد انتخابی هستند).
  • سیستم آلارم

شاید به راحتی بتوان گفت ویژگی‌های دستگیره درب دیجیتال اتاق خواب خیلی بیشتر از مواردی است که در بالا شرح داده‌ایم، از این جهت شما می‌توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد دستگیره هوشمند به صفحه https://smartome.ir/smart-door-handle/ از سایت اسمارتوم (مرجع هوشمند سازی و دستگیره دیجیتال) مراجعه نمایید.

دستگیره هوشمند اتاق خواب؛ معرفی 5 مدل برتر دستگیره دیجیتال اتاق

انواع مدل‌های برتر دستگیره دیجیتال اتاق خواب

طبق نظر متخصصان حوزه دستگیره درب دیجیتال، یکی از مواردی که باید در انتخاب دستگیره هوشمند به آن توجه داشته باشید این است که دستگیره درب اتاق خواب باید از دو سمت و نه یک سمت دارای اهرم یا دسته باشد!

چرا که در این نوع از قفل‌ها نیازی به قفل شدن اتوماتیک درب نیست و در واقع هر زمان که شما نیاز به قفل کردن درب اتاق خواب خود داشته باشید دستور قفل کردن آن را صادر می‌کنید.

ما در اینجا به بهترین مدل‌هایی دستگیره هوشمند مناسب برای درب اتاق خواب که در حال حاضر در بازار موجود هستند و شما می‌توانید از آنها استفاده کنید، اشاره کرده‌ایم:

  • دستگیره هوشمند برند روک مدل H220
  • دستگیره درب دیجیتال برند یال مدل Code Handle
  • دستگیره دیجیالی برند روک مدل zx-v2
  • دستگیره برند سامسونگ دیجیتال مدل shs-6020
  • دستگیره برند رندی هوشمند مدل s2

جدول انواع مدل دستگیره هوشمند اتاق خواب

اجازه دهید جهت انتخاب بهتر، انواع مدل‌های برتر دستگیره درب دیجیتال را به یکدیگر از جهت خصوصیات، قیمت و ... مورد بررسی قرار دهیم.

مدل دستگیره هوشمند

ساخت کشور

امکانات

ویژگی

قیمت (تومان)

روک مدل H220

ایران

اثر انگشتی، کارتی، کد دار

کلید فیزیکی، تعریف 300 کاربر ...

12,495,000

یال مدل Code Handle

سوئد

رمزی ...

قفل اتوماتیک ...

17,500,000

روک مدل zx-v2

ایران

کارت RFID، اثر انگشتی ..

نصب راحت، قفل کودک ...

12,500,000

سامسونگ مدل shs-6020

چین

کارتی، رمزی...

قفل اتوماتیک، مغزی پر قدرت ...

28,000,000

رندی مدل s2

ایران

اثر انگشت ...

باتری قابل شارژ، سیستم هشدار ...

9,000,000

در ادامه به شرح هر یک از گزینه‌های گفته شده در جدول، در مورد معرفی دستگیره هوشمند درب اتاق می‌پردازیم.

دستگیره هوشمند برند روک مدل H220

یکی از برندهای معتبر و مناسب در حوزه محصولات دستگیره هوشمند، برند روک می‌باشد و از بین محصولات دستگیره درب دیجیتال با برند روک، مدل H220 یکی از پرفروش‌ترین و بهترین مدل آن است.

دستگیره درب دیجیتال برند یال مدل Code Handle

برند یال هم جزو برند‌هایی می‌باشد که در حوزه دستگیره هوشمند بسیار قوی عمل کرده است، از مزیت‌های شامل گارانتی معتبر، قابلیت شناسایی 9 رمز و ... برخوردار است. در حال حاضر پر فروش‌ترین مدل برند یال، مدل Code Handle می‌باشد.

دستگیره دیجیالی برند روک مدل zx-v2

مدل zx-v2 در برند روک از دستگیره درب دیجیتال را می‌توان یکی از مدل‌های برتر دانست. چرا که این نوع دستگیره هوشمند درب اتاق خواب از قابلیت‌هایی نظیر؛ 6 سال گارانتی، قابلیت تعریف 300 کاربر جدید، قفل دوبل، قفل کودک و ... برخوردار است.

دستگیره برند سامسونگ دیجیتال مدل shs-6020

گرچه به صورت کلی در حوزه دستگیره‌های هوشمند، برند سامسونگ دارای کیفیت و امکانات مناسبی نیستد، اما مدل shs-6020 از برند سامسونگ، جزو برترین مدل‌های دستگیره دیجیتال محسوب می‌شود. داشتن سیستم هشدار، ورودی دوبل و ... از مزیت‌های این نوع قفل محسوب می‌شود.

دستگیره برند رندی هوشمند مدل s2

اگر می‌خواهید یک قفل فول آپشن با تمام امکانات هوشمند، امنیت بالا و ویژگی‌های منحصر به فرد داشته باشید، می‌توان گفت دستگیره برند رندی آن هم مدل S2 تقریبا بی رقیب است. ویژگی‌هایی نظیر؛ داشتن اپلیکیشن موبایل، گارانتی 2 ساله، سیستم هشدار ضد سرقت، زنگ روی نمایشگر و ... از ویژگی منحصر به فرد این نوع از دستگیره دیجیتال ضد سرقت درب اتاق می‌باشد.

دستگیره هوشمند اتاق خواب؛ معرفی 5 مدل برتر دستگیره دیجیتال اتاق

نکاتی که باید قبل از خرید توجه کنی؛ دریافت مشاوره از اسمارتوم

بسیاری از افراد تصور می‌کنند همین که یک دستگیره دیجیتال برای اتاق خواب خود خریداری نمایند کار تمام است و می‌توانند از تمام امکانات هوشمند استفاده کنند در صورتی که اینطور نیست!

حتی اگر شما از تمامی این برند‌ها و مدل‌های مختلف دستگیره هوشمند اتاق خواب اطلاعات کافی داشته باشید، باز هم نیاز است که با توجه به نیاز‌ها خود بهترین دستگیره هوشمند اتاق را برای اتاق خواب خود خریداری نمایید. چرا که ممکن است تمامی آپشن‌ها در یک برند خلاصه نشود. در واقع می‌توان گفت فقط تعدادی از مدل‌ها هستند که دارای تمامی یا تعداد حداکثر آپشن‌ها می‌باشند.

ما در این صفحه به تمامی مواردی که نیاز بود اشاره کردیم اما اگر می‌خواهید اطلاعات کامل‌تری را در مورد انواع دستگیره‌های درب هوشمند دریافت نمایید ما به شما شرکت اسمارتوم را به دلیل متخصص بودن (نزدیک 20 سال) در این حوزه و داشتن کاراشناسان مجرب پیشنهاد می‌کنیم. از این جهت می‌توانید عبارت "شرکت خدمات هوشمند سازی ساختمان اسمارتوم" را در گوگل سرچ نمایید.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز