خبرگزاری کار ایران

از تی‌شرت تا کیف و کفش چرم مردانه و عرضه موادغذائی در نمایشگاه لوازم التحریر؛

برپائی نمایشگاه لوازم‌التحریر یا نمایشگاه بهاره؟

برپائی نمایشگاه لوازم‌التحریر یا نمایشگاه بهاره؟
کد خبر : ۱۵۲۹۳۵۶

در نمایشگاه لوازم‌التحریر امسال که در مصلی تهران برگزار شد شاهد خرید و فروش انواع اجناس مردانه و تنقلات و سوغاتی شهرستان‌ها نیز هستیم که ارتباط آن به موضوع برپایی نمایشگاه نوشت‌افزار مشخص نیست.

به گزارش ایلنا، با توجه به اینکه شرکت‌های متعددی در ایران در زمینه تولید لوازم‌التحریر فعالیت می‌کنند اما کماکان شاهد واردات و قاچاق لوازم‌التحریر به کشور نیز هستیم که متاسفانه مشکلاتی را هم برای فعالان اقتصادی به وجود آورده است.

 انواع لوازم‌التحریر از کاغذ و دفتر گرفته تا خودکار و مداد، پاک‌کن و قلمو، پوشه و جلد، ماشین‌حساب و پانچ و میز و صندلی وارد کشور می‌شود و ناگفته پیداست که چنین حجم بالایی از واردات به کشور تولیدکنندگان داخلی را ناامید کرده و برخی نیز ناچار به تعطیلی شدند.

حاشیه‌های برپایی دهمین نمایشگاه نوشت افزار (ایران نوشت)

 چند سالی است که به منظور کمک به تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان لوازم‌التحریر قبل از آغاز سال تحصیلی جدید، نمایشگاهی در مصلی تهران  برگزار می‌شود و تولیدکنندگان می‌توانند در غرفه‌های تعیین شده اجناس خود را برای عرضه به نمایش بگذارند.

البته کالاهایی که در نمایشگاه امسال لوازم‌التحریر عرضه شده یک تفاوت عمده با نمایشگاه‌های سال‌های گذشته این بخش دارد و آن وجود اجناس غیرمرتبط با لوازم‌التحریر و نوشت‌افزار است، به گونه‌ای که در طبقه پائین این نمایشگاه که سر در آن با یک بنر زرد رنگ و با عنوان نمایشگاه "بوی ماه مهر" خودنمائی می‌کند و هر کسی انتظار دیدن غرفه‌های نوشت‌افزار و لوازم‌التحریر را دارد به یکباره با غرفه‌های فروش اجناس مردانه، کیف و کفش چرم و موادغذائی و سوغاتی استانها مواجه می‌شود.

موضوع دیگر افزایش نرخ ۳۴ درصدی بر روی قیمت نوشت‌افزارهاست، که باعث شده اجناس عرضه شده در این نمایشگاه تفاوت چندانی با نرخ فروشگاه‌های لوازم‌‌التحریر در بیرون از نمایشگاه نداشته باشد.نکته دیگری که در بازدید از نمایشگاه لوازم‌التحریر خودنمایی می‌کند وجود اجناس بدون قیمت است و اینکه تنها تعداد محدودی از کالاهای عرضه شده نرخ گذاری شده اند

دلیل برپایی این قبیل از نمایشگاه‌ها چیست؟

حال این سوال مطرح می‌شود که برپایی نمایشگاه لوازم‌التحریر چه لزومی دارد چرا که برپایی نمایشگاهها باید به منظور ارائه تخفیف‌ها و به صرفه بودن خریدها باشد تا مردم بتوانند لوازم‌التحریر مورد نیاز خود را به راحتی تهیه کنند، اما آنطور که مشخص است این ویژگی‌ مهم نمایشگاهی در این فصل از یاد برپاکنندگانش رفته است.

لازم به ذکر است؛ با وجود تماس‌های مکرر خبرنگار ایلنا با رئیس اتحادیه لوازم‌التحریر خبرنگار ما موفق به گرفتن پاسخ سوالات پیش آمده نشد.

برپائی نمایشگاه لوازم‌التحریر یا نمایشگاه بهاره؟

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز