خبرگزاری کار ایران

تولید لوازم خانگی کشور رشد چشمگیر داشته است

تولید لوازم خانگی کشور  رشد چشمگیر داشته است
کد خبر : ۱۵۱۸۷۱۱

رشد کمیت و کیفیت تولیدات داخلی علاوه بر تامین بازار داخلی کشور، رونق صادرات و ارزآوری را به دنبال دارد.

معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور در جریان بازدید از  بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی (هامکس ۲۰۲۴)، رئیس سازمان توسعه تجارت ایران، مدیر کل امور صمت سازمان بازرسی کل کشور و بازرس قضایی و همچنین و معاون صنایع عمومی وزارت صمت  را همراهی کرد، ضمن اشاره به توانمندی‌های تولیدات داخلی، بر پتانسیل ارزآوری صنعت لوازم خانگی تاکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از اهام ایران، احمد اسدیان همچنین با تاکید بر حمایت از تولیدات داخلی گفت: رشد کمیت و کیفیت تولیدات داخلی علاوه بر تامین بازار داخلی کشور، رونق صادرات و ارزآوری را به دنبال دارد. ضمن اینکه با توجه به اهمیت تقویت صادرات غیرنفتی کشور، برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی و بین‌المللی از جمله نمایشگاه لوازم خانگی، فرصت مناسبی برای ارائه توانمندی‌های تولیدات داخلی است.

در این بازدید اسدیان، معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به توانمندی‌های تولیدات داخلی، بر رشد چشمگیر و پتانسیل ارزآوری صنعت لوازم خانگی تاکید کرد.

اسدیان همچنین با اشاره به اهمیت تقویت صادرات غیرنفتی کشور، برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی و بین‌المللی از جمله نمایشگاه لوازم خانگی را فرصت مناسبی برای ارایه توانمندی‌های تولیدات داخلی عنوان کرد.

در این بازدید معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران، محمود صلبی بازرس قضایی و مدیر کل امور صمت سازمان بازرسی کل کشور و محمدمهدی برادران، معاون صنایع عمومی وزارت صمت اسدیان را همراهی کردند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز