خبرگزاری کار ایران

تحلیل بازار رمزارزها: بهترین رمزارزها برای سرمایه‌ گذاری در سال جاری

تحلیل بازار رمزارزها: بهترین رمزارزها برای سرمایه‌ گذاری در سال جاری
کد خبر : ۱۵۱۸۵۱۰

بازار رمزارزها در سال ۲۰۲۴ با تحولات متعددی روبه‌رو شده که اکثر آن‌ها مثبت در نظر گرفته می‌شوند. این تحولات فرصت‌های سرمایه‌گذاری بسیار زیادی به‌ وجود آورده‌اند. در میان گزینه‌های گوناگون، برخی می‌توانند در سال جاری نسبت به سایر موارد برتری‌هایی داشته باشند.

خرید ارز دیجیتال در هر زمانی باید با تحلیل تکنیکال و فاندامنتال انجام شود. همچنین هدف سرمایه‌گذاری نیز عامل مهمی در تعیین ارزهایی است که در یک سبد قرار می‌گیرند.

بهترین گزینه‌ ها برای خرید ارز دیجیتال در سال ۲۰۲۴

در ادامه به گزینه‌هایی اشاره خواهیم کرد که تا این لحظه توانسته‌اند از لحاظ عملکرد در میان دیگر رمزارزها سرآمد باشند. این ارزها مبتنی بر ایمن‌ترین و بهینه‌ترین شبکه‌های بلاک چینی هستند. همچنین نمودار قیمتی آن‌ها نشان می‌دهد که احتمالا تا پایان سال روند کلی صعودی را در پیش خواهند گرفت؛ بنابراین سرمایه‌گذاری در آن‌ها می‌تواند سودآوری قابل‌قبولی داشته باشد.

بیت کوین

بیت کوین (Bitcoin) را می‌توان شناخته‌شده‌ترین ارز دیجیتال و به تعبیر برخی پادشاه ارزهای دیجیتال به‌حساب آورد. جدای از نوسانات کوتاه و میان‌مدت، اغلب کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که قیمت این ارز صعودی خواهد بود. بسته به هدف و شیوه سرمایه‌گذاری می‌توان مقادیر متغیری BTC‌ خریداری کرده و در موعد مناسب از فروش آن‌ها کسب سود کرد.

اتریوم

پس از بیت کوین، همواره اتریوم (Ethereum) از جمله برترین رمزارزها به‌حساب می‌آمده. این برتری در آینده نیز ادامه خواهد داشت و اتریوم می‌تواند در سال ۲۰۲۴ گزینه‌ای مناسب برای سرمایه‌گذاری باشد. این پلتفرم دارای بلاک چینی با مقیاس‌پذیری و امنیت بسیار بالا است. به همین دلیل پروژه‌های دیجیتال متعددی بر آن ایجاد شده و توسعه پیدا می‌کنند.

سولانا

زنجیره بلاک چینی سولانا (Solana) تراکنش‌ها را با سرعت بالا و کارمزد بسیار ناچیزی انجام می‌دهد؛ به همین دلیل زنجیره‌ای با مقیاس‌پذیری بسیار بالا به‌حساب می‌آید. به‌جز توکن‌هایی که بر بستر این بلاک چین ساخته می‌شوند، توکن‌ اصلی آن یعنی سولانا نیز ارزش بالایی برای سرمایه‌گذاری داشته و می‌تواند از مترقی‌ترین ارزهای دیجیتال در سال جاری باشد.

کاردانو

در میان گزینه‌ها برای سرمایه‌گذاری طولانی‌مدت، کاردانو (Cardano) از گزینه‌هایی با پتانسیل‌های مالی فراوان و قدرتمند است. کاردانو بیش از هر چیز بر مقیاس‌پذیری زنجیره و امنیت آن متمرکز شده و به همین دلیل می‌تواند توسعه پایدار و مداومی را در پیش بگیرد.

تحلیل بازار رمزارزها: بهترین رمزارزها برای سرمایه‌ گذاری در سال جاری

پولیگان

یکی از راه‌حل‌های لایه ۲ مبتنی بر زنجیره بلاک چینی اتریوم، پولیگان (Polygon) است. این زنجیره باوجود اتکا به اتریوم تا حد زیادی مستقل است و می‌تواند تراکنش‌ها را با سرعت بیشتر و کارمزد کم‌تری از زنجیره اصلی ثبت کند. توکن این پلتفرم از این ویژگی‌ها بهره‌مند شده و می‌تواند ارزشی روزافزون به دست آورد.

دوج کوین

دوج کوین (Dogecoin) یک دارایی دیجیتال است که در دسته میم کوین‌ها قرار می‌گیرد. چنین رمزارزهایی کاربرد خاصی نداشته و برای سرگرمی، اهداف تبلیغاتی یا کسب سودهای کوتاه‌مدت ساخته می‌شوند؛ دوج کوین توانست در این میان محبوبیت بسیار زیادی کسب کرده و حجم معاملات نسبتا بالایی به دست آورد. در حال ‌حاضر می‌توان این ارز را یکی از بهترین گزینه‌ها برای سرمایه‌گذاری در بازه‌های زمانی مختلف دانست.

خرید ارز دیجیتال در سال جاری

در این سال بازار رمزارزها با تحولاتی غالبا مثبت روبه‌رو بوده. توسعه هر روزه تکنولوژی این حوزه محبوبیت ارزهای دیجیتال را بیشتر از قبل کرده است؛ به همین دلیل در میان آن‌ها گزینه‌های متعددی برای سرمایه‌گذاری‌ پر بازده وجود دارد.

در میان هزاران رمزارز می‌توان بیت کوین، اتریوم، سولانا، کاردانو، پولیگان و دوج کوین را از برترین‌ها به‌حساب آورد که همه این ارزها در صرافی ارز دیجیتال تبدیل قابل معامله هستند. با بررسی بازار می‌توان ده‌ها مورد مناسب دیگر را نیز شناسایی کرد که هر یک در بازه‌ای خاص می‌توانند از پرسودترین‌ها باشند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز