خبرگزاری کار ایران

در نشست خبری ۲۴ امین نمایشگاه لوازم خانگی خبر داد:

گردش مالی ۶.۵ میلیارد دلاری لوازم خانگی/ تولید ۱۸.۷ میلیون دستگاه لوازم‌خانگی در کشور

گردش مالی ۶.۵ میلیارد دلاری لوازم خانگی/ تولید ۱۸.۷ میلیون دستگاه لوازم‌خانگی در کشور
کد خبر : ۱۵۱۱۷۹۹

مدیرعامل شرکت تابناک توسعه فیدار از گردش مالی ۶.۵ میلیارد دلاری لوازم خانگی در کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فرشادترابی، مدیرعامل شرکت تابناک توسعه فیدار در نشست خبری ۲۴امین دوره نمایشگاه لوازم‌خانگی گفت: این نمایشگاه که بالغ بر ۲۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع فضای نمایشگاهی در ۱۳ سالن در نظر گرفته شده است، تعدادی از تولیدکنندگان لوازم خانگی بزرگ، کوچک، تولیدکنندگان قطعات، حرارتی و برودتی ها حضور خواهند داشت که به معرفی آخرین محصولات خود می‌پردازند.

مدیر شرکت تابناک توسعه فیدار خاطر نشان کرد: لوازم خانگی دومین صنعت بزرگ کشور است که با ۶۰۰ واحد تولیدی فعال، برای یک میلیون نفر در کشور اشتغال‌زایی کرده است و با ارزش افزوده ۱۵ درصدی گردش مالی  ۶.۵ میلیارد دلاری دارد و نقش بسزایی در ارزآوری و اقتصاد کشور ایفاء می‌کند.

ترابی با بیان اینکه سال گذشته ۱۸ میلیون و ۷۰۰ هزار دستگاه لوازم خانگی در کشور تولید شده است، گفت: اعضای انجمن تولیدکننده ۸۵ درصد محصولات بازار هستند.

وی افزود: از سال ۹۷ به بعد صنعت لوازم‌خانگی با مشکلات عدیده‌ای روبرو شد، با این وجود این صنف توانست رشد خود را حفظ کند.

کسب ۹۸ درصد رضایت مردمی

مدیر شرکت برگزارکننده نمایشگاه بین‌المللی لوازم‌خانگی در ادامه افزود: انجمن لوازم‌خانگی بالغ بر ۴۳ سال تجربه دارد و در طول ۲۳ سال گذشته نمایشگاه لوازم خانگی را برگزار کرده است، اما بر اساس ضوابط سازمان توسعه تجارت این انجمن از سال گذشته امکان برگزاری این نمایشگاه را نداشته و شرکت فیدار برگزاری نمایشگاه لوازم خانگی را به عهده گرفته است.

ترابی در مورد رضایت از نمایشگاه‌ها نیز گفت: در سال گذشته نمایشگاه لوازم‌خانگی ۹۸ درصد رضایت بازدیدکنندگان و شرکت‌کنندگان را در بین تمامی نمایشگاه‌ها بدست آورده است و باید گفت این صنعت یک صنعت مردمی به شمار می‌رود که با آحاد مردم سر و کار دارد.

سامانه بهم‌رسانی کارجویان و کارفرمایان

مدیر شرکت تابناک توسعه فیدار با اشاره به اهمیت ارتقای کیفیت، نمایشگاه ادامه داد: با توجه به رویکرد اشتغالزایی سامانه بهم‌رسانی کارجویان و کارفرمایان در نمایشگاه نیز مانند سال گذشته پذیرای دانشجویان، کارجویان و کارفرمایان است، تا بتوانیم شعار محوری نمایشگاه که "برای مردم برای ایران" است را پیگیری کنیم.

ترابی در ادامه تصریح کرد: ما پیگیر مطالبات مان از دولت جدید هستیم تا بتوانیم در کنار دولتمردان و مسئولان به راهمان ادامه دهیم.

او در پایان گفت: این نمایشگاه دارای بخش‌های مختلف لوازم خانگی بزرگ، کوچک، صوتی و تصویری، اجزاء و قطعات، برودتی و تهویه است و در ۱۳ سالن و بالغ بر ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع برگزار خواهد شد و از ساعت هشت الی ۱۵ بعدازظهر دایر است، از مردم، مسئولان و مدیران دستگاه‌های دولتی دعوت می‌شود تا در ۲۴امین نمایشگاه لوازم‌خانگی که نشان‌دهنده ظرفیت توانمندی اقتصاد بدون نفت کشور است بازدید کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز