خبرگزاری کار ایران

بررسی بهترین فر توکار از برند اخوان با تحلیل قابلیت ها

بررسی بهترین فر توکار از برند اخوان با تحلیل قابلیت ها
کد خبر : ۱۴۹۷۶۴۸

شرکت اخوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان لوازم آشپزخانه ازجمله هود، اجاق گاز و فر توکار است. این برند با تولید محصولات باکیفیت و با طراحی به‌روز، به‌عنوان محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین برند فر شناخته می‌شود. مدل‌های متفاوت فرهای توکار این برند با ویژگی‌ها و قابلیت‌های متنوع تولید و عرضه می‌شوند تا نیاز سلیقه‌های متفاوت را برآورده کنند. بنابراین افراد در هنگام خرید این وسیله برای آشپزخانه خود باید قابلیت‌های مدل‌های مختلف فر توکار و نیاز خود را درنظر بگیرند.

شرکت اخوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان لوازم آشپزخانه ازجمله هود، اجاق گاز و فر توکار است. این برند با تولید محصولات باکیفیت و با طراحی به‌روز، به‌عنوان محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین برند فر شناخته می‌شود. مدل‌های متفاوت فرهای توکار این برند با ویژگی‌ها و قابلیت‌های متنوع تولید و عرضه می‌شوند تا نیاز سلیقه‌های متفاوت را برآورده کنند. بنابراین افراد در هنگام خرید این وسیله برای آشپزخانه خود باید قابلیت‌های مدل‌های مختلف فر توکار و نیاز خود را درنظر بگیرند.

ویژگی و قابلیت‌های فر توکار اخوان

فرهای توکار تولیدشده توسط این شرکت از ویژگی‌های منحصربه‌فرد و قابلیت‌های بیشتری نسبت به محصولات سایر برندها تولید می‌شوند. این فر به‌عنوان مهم‌ترین ابزار هوشمند آشپزخانه، عملیات پخت‌وپز را برای افراد آسان‌تر و سریع‌تر می‌کند. از میان ویژگی‌های فرهای توکار اخوان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. فرهای توکار این برند به‌صورت هوشمند پخت‌وپز غذاها را انجام می‌دهند و این بدین معناست که قابلیت تنظیم دما با توجه به نوع غذا را دارند.
  2. همچنین برخی از مدل‌های فر توکار این برند، قابلیت اتصال به اینترنت و کنترل از راه دور از طریق اپلیکیشن را دارند.
  3. فرهای توکار این برند برنامه‌های پخت متنوعی برای گرم کردن غذاها و پخت غذاهای خاص ارائه می‌دهند.
  4. مهم‌ترین ویژگی این برند از فر توکار طراحی زیبا و مدرن آن است.
  5. این برند فرهای توکار با استفاده از مواد باکیفیت و در اندازه‌ها و ظرفیت‌های مختلفی تولید می‌شوند.
  6. برخی از مدل‌های فرهای توکار اخوان مجهز به فن کانوکشن جهت یکنواخت کردن حرارت هستند.
  7. همچنین اغلب فرها توکار اخوان 3 الی 4 المنت به‌همراه گریل دارند و با توجه به تعداد جداره‌های درب این فرها می‌توان گفت مقدار قابل‌توجهی در مصرف برق صرفه‌جویی می‌شود.

معرفی انواع مدل‌های فرهای توکار اخوان

این برند با سابقه 50 ساله خود در تولید لوازم و تجهیزات آشپزخانه به‌عنوان محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین برند فرهای توکار شناخته می‌شود. فرهای تولیدشده توسط این برند در انواع مدل‌های برقی و گازی هستند. هر کدام از مدل‌های این دستگاه با توجه به سایر امکانات و ویژگی‌هایی که دارند، با قیمت متنوع عرضه می‌شوند. از میان مدل‌های مختلف فرهای توکار این برند، می‌توان نمونه‌های زیر را نام برد:

فر برقی اخوان مدل F25

فر برقی اخوان مدل F25 بهترین و پرفروش‌ترین فر توکار برقی تولیدشده توسط این برند است. افراد می‌توانند این مدل فر توکار را با قیمت مناسب از فروشگاه‌های معتبر به‌صورت اینترنتی خریداری کنند. این مدل فر توکار بدون استفاده از شبکه گازرسانی شهری کار می‌کند و 4 المنت قدرتمند در قسمت پایین فر و یک المنت در قسمت بالا برای گریل دارد. این مدل فر توکار مجهز به 5 طبقه شلف تلسکوپی، جوجه‌گردان، سینی و توری برای گریل کردن ساخته می‌شود.

این فر برقی به‌عنوان یک فر توکار بسیار باکیفیت همه نیازهای افراد را در پخت غذا تامین می‌کند و سطح انرژی آن در گرید A قرار دارد. سطح داخلی این فر توکار با لعاب مخصوص پوشانده شده است. بنابراین پاک‌کردن آن برای افراد بسیار آسان می‌شود. یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های این فر توکار برخورداری از 9 برنامه پخت خواهد بود.

بررسی بهترین فر توکار از برند اخوان با تحلیل قابلیت ها

فر توکار برقی اخوان مدل F19

یکی دیگر از بهترین و پرفروش‌ترین فرهای توکار برقی از برند اخوان، فر توکار مدل F19 است. این فر از جنس بدنه استیل و نمای شیشه سکوریت تولید می‌شود و 60 لیتر ظرفیت دارد. در این فر 3 المنت برقی و جوجه‌گردان به‌کار رفته است. سایر امکانات این فر توکار شامل برخورداری از کنترل پنل لمسی مکانیکی، برخورداری از تایمر دیجیتال، برخورداری از 4 برنامه پخت با قابلیت برنامه‌ریزی خودکار می‌شود. داخل فر توکار برقی مدل F19 با لعاب داخلی مخصوص پوشانده شده است که نظافت آن برای افراد آسان خواهد شد.

فر توکار برقی اخوان مدل F20X

یکی دیگر از مدل‌های محبوب و پرفروش فر توکار برقی تولیدشده توسط این برند، فر توکار مدل F20نام دارد. این مدل فر توکار مجهز به فن داکتی یا کانوکشن به‌منظور ایجاد گرمایش سه‌بعدی هوا و یکنواخت کردن حرارت در فضای داخل فر تولید می‌شود. همچنین این فر سنسور حسگر پخت دارد که به افراد امکان می‌دهد غذاها را با کیفیت بهتری بپزند. طبقه این مدل فر توکار اخوان به‌صورت درون فر تعبیه شده است که امکان قرار گرفتن سینی فر بر روی آن آسان‌تر می‌شود.

فر توکار برقی اخوان مدل F35X

این مدل فر توکار برقی به‌عنوان بهترین و قوی‌ترین فر تولیدشده توسط این برند شناخته می‌شود. این مدل فر توکار از جنس بدنه استیل و نمای شیشه ای رفلکتیو تولید شده است. امکانات این فر توکار شامل شلف استیک پز ترمزدار و جوجه‌گردان، تایمتر تاچ اسکرین با قابلیت تنطیم 12 برنامه پخت، سیستم پخت خودکار و نیمه خودکار، درب چهارجداره دارای میکروسوییچ، سنسور حسگر پخت، برخورداری از برنامه یخ‌زدایی، فن داکتی یا کانوکشن، سیستم ایمنی خودکار و قفل کودک می‌شود.

این فر توکار 70 لیتر ظرفیت دارد و درب آن به‌صورت افقی و همچنین به‌صورت دستی یا الکتریکی باز می‌شود. درصورت باز ماندن درب این فر، میکروسوییچ دستگاه فعال می‌شود و جریان گاز را به‌صورت خودکار قطع می‌کند. فر توکار برقی اخوان مدل F35به دلیل برخورداری از بیشترین تعداد برنامه پخت غذا به‌عنوان قوی‌ترین مدل این برند شناخته می‌شود. این مدل فر توکار با 4 المنت برقی کار می‌کند و سطح داخل آن با لعاب مخصوص پوشانده شده است.

فر توکار برقی اخوان مدل F30

فر توکار مدل F30 با لبه‌های ابزار خورده و نمای تمام شیشه‌ای مشکی تولید می‌شود. این فر توکار امکاناتی از قبیل شلف استیک پز ترمزدار و جوجه‌گردان، تایمتر تاچ اسکرین با قابلیت تنطیم 12 برنامه پخت، سیستم پخت خودکار و نیمه خودکار، سنسور حسگر پخت، برنامه یخ‌زدایی، فن داکتی و کانوکشن، سیستم ایمنی خودکار و قفل کودک دارد. این فر توکار برقی با 3 المنت قدرتمند کار می‌کند و دارای پوشش مخصوص با قابلیت تمیز شدن آسان است.

بررسی بهترین فر توکار از برند اخوان با تحلیل قابلیت ها

جمع‌بندی

فرهای توکار اخوان گزینه‌ای ایده‌آل برای آشپزخانه‌ها با فضای کوچک به‌حساب می‌آیند. این دستگاه‌ها به‌صورت هوشمند و با قابلیت‌های متنوع تولید می‌شوند که منجر به آسان و سریع شدن آشپزی می‌شوند. انواع مختلف فرهای توکار تولیدشده توسط این برند به‌صورت گازی و برقی تولید می‌شوند که نمونه‌های برقی به‌دلیل مصرف کم برق و امکانات فوق‌العاده از محبوبیت بیشتری برخوردارند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز