اولویت فعالیت بانکداری در بانک ایران زمین، ارائه خدمات با کیفیت است
جلسه ماهانه روسای شعب استان های آذربایجان شرقی و غربی و اردبیل بانک ایران زمین با حضور مدیر و معاونین منطقه برگزار شد.
رسول اسدی مدیر استان ضمن تقسیم بندی مشتریان بالقوه در سه گروه خرد، متوسط و کلان، بر بازاریابی شعب تاکید کرد و گفت: تشکیل گروه بازاریابی شعبه در اولویت برنامه های روسای شعب قرار گیرد و با توجه به پتانسیل و ظرفیت های موجود، اقدام لازم در این خصوص صورت پذیرد.
اسدی ارائه خدمات با کیفیت، جذب مشتریان جدید و افتتاح حساب را لازمه فعالیت بانکداری بیان کرد و افزود: در این زمینه تمامی همکاران شعب با تلاش مضاعف، خوش رویی، برقراری ارتباط مناسب با مشتریان، محصولات بانک را معرفی کنند.
مدیر استان از همکاران خواست تا صورتجلسات، نامه ها و دستورالعمل هایی که به شعب ارسال می شود، مطالعه و مطابق با آنها اقدام شود.
در این جلسه رضا شهام فر معاون استان انجام به موقع امور مشتریان حقوقی بالفعل را از الزامات فعالیت شعب بیان کرد و گفت: همکاران با استفاده از لیست ارسالی توسط مدیریت امور شعب و همچنین شناسایی شرکت های منطقه، جهت افتتاح حساب اقدام و گزارش تفصیلی را به مدیریت منطقه ارسال کنند.
در ادامه فرشاد جعفرنژاد معاون مالی و اداری منطقه ضمن تشکر از تلاش های شعب بر تلاش مضاعف در خصوص ارائه خدمات بانکداری مدرن تاکید کرد و گفت: طبق زیرساخت های ایجاد شده در حوزه ارائه سرویس های بانکداری دیجیتال، همکاران با معرفی محصولات این حوزه در جهت افزایش رضایت مشتریان اقدام کنند.