خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل کالا کودک طوس:

معرفی محصولات و جذب مشتریان جدید و افزایش صادرات با حضور در نمایشگاه‌ها اتفاق می‌افتد/ هدف ما تولید کالای باکیفیت است

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۲۸۸۱

مدیرعامل کالا کودک طوس، گفت: هدف شرکت کالا کودک طوس این است که با تولید کالای باکیفیت و حضور در نمایشگاه‌ها به معرفی محصولات و جذب مشتریان جدید و افزایش صادرات برسد.

دهقانپور، مدیرعامل کالا کودک طوس، با بیان اینکه شرکت کالا کودک طوس انواع کالاهای مراقبت‌ از دهان و دندان، انواع پستانک، شیشه شیر، قمقمه آب، مسواک تحت برند هایدنت و هم‌چنین محصولات کودک را تولید می‌کند، گفت این تولیدات برگرفته از سلایق مشتریان چه در داخل و چه در خارج از کشور است که تاکنون در این زمینه موفق بوده و هم‌اکنون نیز برند جدید با کیفیتی را رونمایی می‌کنیم.

وی افزود: تلاش می‌کنیم صادرات بیشتری را در سال آینده داشته باشیم، از این‌رو، با هدف معرفی محصولات، ارتقا کیفیت و جذب مشتریان جدید داخلی و خارجی در نمایشگاه‌ها شرکت می‌کنیم.

مدیرعامل کالا کودک طوس، گفت: سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ با افزایش تولید بسیار مناسبی که داشته‌ایم، حدود ۲۰ الی ۲۵ درصد  موفق به افزایش تولید شده و با توجه به شعاری که شرکت سرلوحه کار خود قرار داده، تلاش‌مان بر بهبود کیفیت است.

دهقانپور ادامه داد: 20 درصد از تولیدات ما به ۱۳ کشور خاورمیانه از قبیل کشورهای تاجیکستان، عراق، افغانستان، قرقیزستان و قزاقستان و...  صادرات می‌شود.

حجم ویدیو: ۵۴.۵۲M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۲:۴۲ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز